به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

برگزیت بر نگرانی های اقتصاد جهانی افزود

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- تحلیل گران بر این باورند که علی رغم خروج انگلیس از حوزه یورو، این کشور باید همچنان یک شریک تجاری نزدیک برای یورو باقی بماند تا احتمال آشفتگی اقتصادی را کاهش دهد.

به گزارش ایفنا، تصمیم بریتانیا برای خروج از یورو ریسک های پیش روی اقتصاد جهانی را افزایش داده است و گروه جی 20 ( متشکل از بانک های مرکزی و دولت های 20 اقتصاد برتر دنیا) بر این باور است که برای کاهش اثرات منفی این بحران، بریتانیا باید شریک تجاری خوبی برای یورو باقی بماند.

اخیرا بانک های مرکزی و مقامات مالی دولتی گروه جی 20 در چین جلسه ای داشتند و در این جلسه به این موضوع پرداختند.

در این بین این گروه به دیگر عوامل منفی تاثیر گذار بر وضعیت اقتصادی دنیا نیز اشاره کردند از آن جمله درگیری های سیاسی اجتماعی کشورها، تروریسم و بحران مهاجران نیز مطرح است. ولی این گروه خروج بریتانیا از یورو را در مرکز این نگرانی ها می دانند .

قابل ذکر است اخیرا صندوق بین المللی پول برآوردهای خود را برای رشد اقتصادی دنیا در سال جاری و سال آینده میلادی 0.1 درصد پایین تر آورد و به ترتیب 3.1 و 3.4 درصد پیش بینی نمود.

منبع: The Guardian

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۴ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۵۰
تعداد بازدید : ۵۸۲
کد خبر : ۳۴,۱۶۰
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید