به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کانون بانک‌های خصوصی نامه‌‌نگاری با بانک مرکزی نداشته است

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- مدیرعامل بانک اقتصاد نوین از نامه بانک‌ها به بانک مرکزی در خصوص روند خروج سپرده و تقاضای شناورسازی نرخ سود ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: سپرده‌های نزد بانک ما پس از تعدیل نرخ سود کاهش نیافته است.

حسن معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌اظهار داشت: در جریان نامه بانک‌ها به رئیس کل بانک مرکزی درخصوص خروج سپرده از بانک‌ها متاثر از کاهش نرخ سود بانکی نیستم.

وی افزود: اگر قرار بر نوشتن چنین نامه‌ای بود بنده حتما در جریان آن قرار می‌گرفتم اما از سوی کانون بانک‌های خصوصی چنین موضوعی به من اطلاع داده نشده است.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت که نرخ سود سپرده به 15 درصد کاهش یافته است، کاهشی در منابع بانک اقتصاد نوین رخ داده است، گفت: خیر؛ ممکن است به صورت موردی نوسان‌های جزیی در منابع رخ بدهد که این نوسانات طبیعی است.

وی تاکید کرد: هم اکنون مشکلی درباره کاهش منابع بانکی و سپرده‌ها نداشته‌ایم.

روز گذشته یک خبرگزاری به نقل از منابع آگاه از نامه‌نگاری برخی بانک‌ها با بانک مرکزی در خصوص شدت گرفتن خروج سپرده از بانک‌ها پس از کاهش نرخ سود به 15 درصد خبر داد و تقاضای بانک‌ها برای شناورسازی نرخ سود بانکی را اعلام کرد.

منبع: فارس

۳ شهریور ۱۳۹۵ ۱۳:۱۹
تعداد بازدید : ۲۲۵
کد خبر : ۳۴,۷۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید