به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت چشمگیر محصولات ورق آرسلورمیتال در اروپا

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- کارخانه آرسلورمیتال با قیمت های جدید خود بازار را متعجب ساخت. به گزارش ایفنا،  قیمت های جدید این عرضه کننده در سه سال اخیر بی سابقه بوده است. بهبود فعالیت بازار در کنار محدودیت عرضه به دلیل بررسی های آنتی دامپینگ و تعرفه های اعمال شده همگی باعث شدند آرسلورمیتال برای دومین بار در سپتامبر قیمت ها را بالا ببرد. ظاهرا این کارخانه برای ورق گرم به دنبال 480 یورو هر تن درب کارخانه و برای ورق سرد و گالوانیزه به دنبال 580 یورو هر تن درب کارخانه بدون مالیات بر ارزش افزوده می باشد. معاملات نقدی باقیمانده از فصل چهارم سال مشمول این رشد قیمت می گردند. بدین ترتیب قیمت ها 20 یورو بالا رفته است. در حالی که پیش از این برای سپتامبر 40 یورو دیگر رشد داشته است.

اغلب فعالان بازار معتقدند آرسلورمیتال در این افزایش قیمت موفق می شود چون ظاهرا تقریبا تنها کارخانه اروپایی است که هنوز برای بازار نقدی تا پایان سال 2016 موجودی دارد. از طرفی به دلیل بررسی های آنتی دامپینگ اخیر چین و سایر کشورهای خارجی قدرت رقابتی در بازار اروپا ندارند.

منبع: metalexpert

 ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵
تعداد بازدید : ۵۷۵
کد خبر : ۳۵,۴۰۲
کلیدواژه ها: ورق پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خری

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید