به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

رکورد انگلیس در بهره برداری از انرژی خورشیدی

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- در روز جمعه 26 می که یکی از گرمترین روزهای سال در انگلستان بود، پنل های خورشیدی در این کشور ذخیره هنگفتی از انرژی خورشید جمع آوری کردند که برای تامین 25 درصد کل تقاضای نیروی برق آن کفایت می کند. به گزارش ایفنا، هنگام ظهر به وقت لندن 8.75 گیگاوات برق توسط پنل های خورشیدی تولید شد، رکورد قبلی 8.49 گیگاوات ثبت شده بود. این میزان انرژی دریافتی فراتر از بهره برداری انرژی هسته ای در این کشور بوده است.

مدیرعامل انجمن تجارت خورشیدی انگلستان از اینکه پنل های خورشیدی توانسته اند تا نیمه روز 25 درصد کل تقاضای برق کشور را تولید کنند، اظهار رضایت کرد و افزود این اولین باری است که تولید برق خورشیدی از برق هسته ای پیشی گرفته است و این روش تولید انرژی تنها دربرابر گاز رتبه دوم را دارد. طبق آمار انجمن تجارت خورشیدی انگلستان کل ظرفیت تولید برق توسط پنل های خورشیدی 12.1 گیگا وات می باشد. این امر دستاوردی عظیم در طی تنها 5 سال است و نوید دهنده آن است که انرژی خورشید جایگاه قوی و مستحکمی در بخش انرژی پاک در انگلستان داراست.  

منبع: Renewable Energy World

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۲۷
تعداد بازدید : ۶۶۴
کد خبر : ۳۹,۷۰۰
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید