به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نگاهی به روند بازار بیلت حوزه جی سی سی

پایگاه خبری فولاد ایران - اخیرا خرید بیلت وارداتی در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس ( جی سی سی) بالا رفته و برخی هنوز به دنبال معامله بیلت هستند ولی خیلی موفق نبوده اند.

به گزارش فولاد ایران، در حال حاضر تقاضا از عرضه بالاتر است. یک علت رشد تقاضا این است که روند صعودی قیمت باعث شده همه خریدار باشند تا دیرتر در قیمت بالاتر معامله نکنند. در مقابل هم عرضه کننده ها سعی دارند در تناژ بالا فرو ش نداشته باشند تا بعدا سود بهتری ببرند.

بیشترین فروش را بیلت ایران در این منطقه داشته است. امارات بیش از 70 هزار تن بیلت از ایران در 425 تا 430 دلار هر تن سی اف آر  خریداری کرده و عمان نیز در 430 دلار هر تن سی اف آر از ایران بیلت خریده است. قیمت پیشنهادی به 440 دلار هر تن سی اف آر رسیده که 20 دلار هر تن در این مدت رشد قیمت داشته است.

با بهبود تقاضا، عرضه کننده های داخلی منطقه نیز فعال تر شده اند و اخیرا امارات در 440 تا 445 دلار هر تن درب کارخانه فروش داشته که 15 تا 20 دلار نسبت به دو هفته قبل رشد قیمت داشته است. سایر عرضه کننده های منطقه نیز در 435 تا 440 دلار هر تن درب کارخانه پیشنهاد داده اند.

بیلت سی آی اس در حال حاضر 460 تا 465 دلار هر تن سی اف آر است که 15 تا 20 دلار نسبت به دو هفته قبل رشد داشته است از این رو کسی در حوزه جی سی سی خریدار بیلت سی آی اس نیست.

منبع: metal expert

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۴ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۴۶
تعداد بازدید : ۴۱۲
کد خبر : ۴۰,۵۱۹
کلیدواژه ها: بیلت پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خر

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید