به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

از بازار ارز دیجیتال چه خبر

پایگاه خبری فولاد ایران - 🔹بیت کوین و بیت کوین کش به عنوان روش پرداخت از سرویسAmazon- stream حذف شدند.

🔸پروژه ی امنیت دیجیتال ToR اکنون کریپتوکارنسی های متعددی را در بخش اهدای مالی خود میپذیرد .

🔹براساس گزارش، 10.7 درصد از کاربران اینترنت در آفریقای جنوبی صاحب کریپتو کارنسی هستند.

🔸اپلیکیشن Bitcoinmap.cash برای یافتن اماکنی که بیت‌کوین کش می‌پذیرند، عرضه شد. در این اپلیکیشن قرار است تمامی فعالان اقتصادی دنیا که حاضر به پذیرش بیت کوین کش هستند، لیست شوند.

🔹جدیدترین رتبه‌بندی CCID چین: بیت‌کوین باز هم پایین‌تر آمد و به رتبه پانزدهم رسید! ای او اس، ترون و اتریوم جایگاه اول تا سوم را حفظ کردند.

🔸۹۵ درصد از حجم معاملات بیت‌کوین جعلی است! نتیجه‌ی بررسی Bitwise بر روی ۸۱ صرافی رمزارزی حجم معاملات روزانه‌ی بیت‌کوین را تنها ۲۷۳ میلیون دلار نشان می‌دهد.

🔹 چندی پیش اخباری مبنی بر تدوین سلسله قوانین و مقرراتی جدید برای نظارت بر دارایی‌های دیجیتال تحت عنوان «لایحه دارایی‌های مالی دیجیتال» در کشور روسیه منتشر شد. در ادامه فرایند رسیدگی مراجع قانون‌گذار این کشور در راستای تدوین و تصویب این مقررات، مجلس دومای روسیه بررسی این لایحه را به تعویق انداخت. بر اساس اخباری که در یکی از رسانه‌های خبری روسیه منتشر شد، طی دومین جلسه بررسی لایحه دارایی‌های مالی دیجیتال که هدف اصلی آن ایجاد مقرراتی برای نظارت بر فعالیت‌های مالی مرتبط با بلاکچین و رمزارزها است، مجلس دوما طی رأی‌گیری صورت گرفته، فرایند بررسی را به جلسه‌ای دیگر در حضور تمامی اعضاء موکول نمود.

🔸فرانسه کریپتو کارنسی ها را به زودی راه اندازی نخواهد کرد زیرا این کار یک کار پیچیده است که می تواند اقتصاد ناخوشایند کشور را آسیب برساند.

منبع: ارز دیجیتال

۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۸:۴۲
تعداد بازدید : ۵۵۴
کد خبر : ۴۹,۵۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید