به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

پیش فروش زغال سنگ ایالات متحده تا سال 2022

پیش فروش زغال سنگ ایالات متحده تا سال 2022

 

پایگاه خبری فولاد ایران - تقریباً هر تکه زغال سنگی که معدنچیان آمریکایی در سال آینده از زمین بیرون می آورند قبلاً فروخته شده است، زیرا افزایش قیمت گاز طبیعی شرکت های برق را وادار به سوزاندن آلاینده ترین سوخت های فسیلی می کند. شرکت انرژی پیبادی، بزرگترین تامین کننده آمریکایی، قراردادهای خرید خود برای بیش از 90 درصد زغال سنگ را برای سال آینده بسته است.

Arch Resources Inc.، تولیدکننده شماره 2 انرژی امریکا، نیز برای تمام تولیدات سال 2022 خود با شرکت های آب و برق قراردادهایی را با قیمت متوسط 20 درصد بالاتر از قیمت های فعلی تنظیم کرده است.


به گزارش فولاد ایران، تقاضا برای برق در حال افزایش است، زیرا اقتصاد جهانی پس از همه گیری و نزدیک شدن به فصل زمستان بهبود می یابد و قیمت گاز طبیعی را به بالاترین حد خود می رساند.

حتی با وجود افزایش تولید زغال‌ سنگ در سال آینده، تولیدکنندگان برق تا جای ممکن، قراردادهای چند ساله خرید زغال سنگ را امضا می‌کنند. در حالی که رهبران جهانی هفته آینده در گلاسکو در کنفرانس آب و هوای سازمان ملل متحد گرد هم می آیند، این قراردادهای طولانی مدت شواهد دیگری هستند که انتقال به انرژی پاک تا آینده نزدیک امکانپذیر نیست.


منبع: Bloomberg

۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱
تعداد بازدید : ۴۵۹
کد خبر : ۵۹,۱۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید