به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

فولادسازان مطرح شرق آسیا از کاهش سوددهی خبر دادند

فولادسازان مطرح شرق آسیا از کاهش سوددهی خبر دادند

 

پایگاه خبری فولاد ایران- مجموع درآمد سه شرکت بزرگ فولاد آسیای شرقی شامل گروه فولاد بائوو چین، هلدینگ پوسکو کره جنوبی و شرکت فولاد سی اس سی تایوان نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.  این کاهش در درجه اول به دلیل عدم تعادل عرضه و تقاضا در چین بود که بر درآمد این شرکت ها تأثیر منفی گذاشته است.
شرکت پوسکو سود عملیاتی تلفیقی (موقت) ژانویه تا ژوئن  2023 را  1.56 میلیارد دلار گزارش کرد که بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت. سود تلفیقی  بائو استیل کمتر از 0.28 میلیارد دلار بود که نشان دهنده کاهش قابل توجه سود از حدود 4.54 میلیارد دلار در سال گذشته است. سود عملیاتی تلفیقی شرکت سی اس سی نیز در ژانویه تا می تقریباً 0.05 میلیارد دلار بود. کلید تضمین سودآوری به این بستگی دارد که آیا این شرکت ها بتواند به طور مداوم قیمت ها را افزایش دهند یا خیر.
به گزارش فولاد ایران، ظاهرا مشکلات زنجیره تامین مانند کمبود نیمه هادی ها به تدریج در صنعت خودرو رو به بهبود است و  سفارشات ورق های فولادی خودرو نیز در حال افزایش است که نشان دهنده بهبود وضعیت این شرکت ها نیز می باشد. این عامل مثبت می تواند به این شرکت ها کمک کند تا سودآوری خود را بهبود بخشند.


منبع: steel mint
ترجمه: مونا تابان شمال

۴ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۹
تعداد بازدید : ۳۲۸
کد خبر : ۶۶,۳۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید