به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

مصرف کنندگان امریکایی همچنان نگران افزایش قیمت ها

پایگاه خبری فولاد ایران- درست قبل از فصل تعطیلات، والمارت خبرهای دلگرم کننده ای برای خریداران خسته از تورم داشت: قیمت مواد غذایی و سایر کالاهای اساسی به جای افزایش، کاهش می یابد. اما این غول خرده‌فروشی اظهار کرد که قیمت‌های بالاتر در بسیاری از اقلام خواربار و کالاهای خانگی باقی مانده است.
آخرین داده‌های دولت این را تأیید می‌کند که در حالی که نرخ تورم قیمت ها سال به سال کاهش می‌یابد، اما آخرین برآورد قیمت ها همچنان بالاتر از حد انتظار است. شاخص قیمت مصرف کننده، معیار گسترده ای که برای ردیابی میزان پرداختی خریداران برای کالاها و خدمات در سراسر اقتصاد استفاده می شود، در ژانویه نسبت به سال قبل 3.1 درصد افزایش یافت. قیمت مواد غذایی 2.6 درصد افزایش یافت.
افزایش قیمت ها بودجه خانوار را تحت فشار قرار داده و خریداران را مجبور به ارزیابی مجدد محل و میزان هزینه های خود کرده است. هرچند این افزایش قیمت ها به شرکت‌ها کمک کرد تا هزینه‌های ورودی بالاتر را جبران کنند و رشد خود را حفظ کنند.
به گزارش 
فولاد ایران، در نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو که از 16 تا 21 ژانویه انجام شد، هزینه اقلام روزمره در راس نگرانی های اقتصادی آمریکایی ها قرار گرفت. هفتاد و دو درصد از پاسخ دهندگان گفتند که "بسیار" نگران قیمت مواد غذایی و کالاهای مصرفی هستند.
والمارت شاهد کاهش تورم در رده های کالاهای عمومی بوده است، حتی اگر قیمت مواد غذایی همچنان در مقایسه با سال گذشته یک رقمی پایین در حال افزایش است.


منبع: CNBC

۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳
تعداد بازدید : ۲۵۲
کد خبر : ۶۸,۹۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید