به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نوسان شدید بازار سهام امریکا

پایگاه خبری فولاد ایران - بازار سهام ایالات متحده به‌تازگی وارد پرتلاطم‌ترین سه ماهه خود از زمان شروع همه‌گیری شد، زیرا تورم فزاینده و حمله روسیه به اوکراین سرمایه‌گذاران را به وحشت انداخته و شرکت‌ها را در مورد پیگیری ادغام یا شروع به کار وال استریت دوباره به فکر انداخته است.


ارزش سهام اس اند پی 500 بین ژانویه و مارس تقریباً 5 درصد سقوط کرد. این بدترین دوره سه ماهه شاخص از سه ماهه اول سال 2020 بود که 20 درصد سقوط کرد.


افزایش نوسانات در بازارها و عدم اطمینان پیرامون بحران‌های ژئوپلیتیک، قیمت نفت، تورم و اختلال در زنجیره تأمین می‌تواند بر مسیر رشد شرکت‌ها تأثیر منفی بگذارد. گفته می شود توقف معامله‌ها احتمالا موقتی است و اگر وال استریت نسبت به آینده مطمئن‌تر شود، حال و هوای آن می‌تواند تغییر کند. ریچل جرینگ، کارشناس اقتصادی، گفت: زمانی که بحران‌های ژئوپلیتیکی تثبیت می‌شود، انتظار داریم که نوسانات بازار کاهش یابد.


به گزارش فولاد ایران، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده این هفته پیش نویس قوانین جدیدی را با هدف افزایش شفافیت ها، رونمایی کرده و مرحله بعدی احیای مشاغل ایالات متحده آغاز شده است. همچنین با شروع افزایش نرخ بهره، فدرال رزرو فضای بیشتری برای مانور دارد. ورونیکا کلارک و اندرو هولنهورست، اقتصاددانان سیتی در یادداشتی گفتند: "در حال حاضر، بازار کار بسیار قوی پوششی را برای فدرال رزرو فراهم می‌کند تا در عین حال خطرات رشد کوتاه‌مدت را ناچیز تلقی کند."


منبع: CNN

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹
تعداد بازدید : ۵۳۶
کد خبر : ۶۰,۷۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید