به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

چرخه جدید در بازار نفت

پایگاه خبری فولاد ایران- دوشنبه با افزایش قیمت نفت خام WTI آمریکا آغاز شد که ناشی از اعلام عربستان سعودی مبنی بر کاهش یک میلیون بشکه‌ای بیشتر تولید در روز از ماه جولای بود.


به گزارش فولاد ایران، وزارت انرژی عربستان سعودی فاش کرد که تولید این کشور به 9 میلیون بشکه در روز کاهش خواهد یافت که این مهم ترین کاهش آن در سال های اخیر است و به افزایش اخیر قیمت نفت کمک می کند. این تصمیم غیرمنتظره عربستان سعودی با توافق گسترده‌تر اوپک پلاس برای محدود کردن عرضه نفت تا سال 2024 همسو شد و منجر به چشم‌اندازی صعودی برای بازار نفت شد.


با این حال، نگرانی ها در مورد بادهای معکوس اقتصاد جهانی روز چهارشنبه عمیق تر شد و دستاوردهای اوایل هفته را از بین برد. نگرانی‌ها در مورد رکود اقتصادی در حال وقوع و خوانش‌های تاریک اقتصادی، قیمت نفت را پوشش می‌دهد و تلاش‌های اوپک پلاس برای حفظ ثبات را تضعیف می‌کند. علاوه بر این، گزارش‌های موسسه نفت آمریکا (API) نشان می‌دهد که ذخایر بنزین و محصولات پالایشی ایالات متحده افزایش غیرمنتظره‌ای دارد که نگرانی‌هایی را در مورد مصرف سوخت و توانایی مصرف‌کننده اصلی نفت برای حفظ تقاضای قوی ایجاد می‌کند.


منبع: Oilprice

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۳۳
تعداد بازدید : ۳۸۵
کد خبر : ۶۵,۷۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید