به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

لغزش تولید ایالات متحده برای بازارهای انرژی چه معنایی دارد؟

پایگاه خبری فولاد ایران- فعالیت های تولیدی در ایالات متحده بیش از نیم سال است که کاهش یافته و نرخ انقباض در حال افزایش است. شاخص‌های اندازه‌گیری فعالیت کارخانه‌ها حاکی از آن است که رکود در افق است و به زودی اخراج‌ها در بخش تولید تشدید خواهد شد. کاهش سرعت همچنین پیامدهای گسترده ای بر قیمت انرژی دارد که بر هر دو طرف تولید و مصرف بازار انرژی تأثیر می گذارد.
به گزارش فولاد ایران، ژوئن امسال هشتمین ماه متوالی بود که فعالیت تولیدی در ایالات متحده کاهش یافت. کاهش ماه گذشته فعالیت کارخانه‌های داخلی را به پایین‌ترین حد خود در سه سال اخیر رسانده است، به این معنی که نرخ تولید اکنون به همان بدی است که موج اول کووید هنوز بازارها را ویران می‌کرد. مدت زمان انقباض فعلی طولانی‌ترین مدت از زمان رکود بزرگ 2008 تا 2009 است. بر اساس دو گزارش کاملاً جدید، سرعت کاهش بهره‌وری تولید در حال افزایش است و انقباض ژوئن بیشتر از ماه مه بود.
مشکلات در بخش تولید مشکلاتی را برای بازارهای انرژی به همراه دارد. مصرف انرژی صنعتی ارتباط نزدیکی با چرخه تولید و حمل و نقل دارد. حمل و نقل کالا و تولید بیش از 75 درصد از کل گازوئیل و سایر ترکیبات سوخت در ایالات متحده را تشکیل می‌دهند.
همه این‌ها نشان‌دهنده یک رکود اقتصادی و کاهش قریب‌الوقوع قیمت کالاهای اصلی است. با این حال، برخی از شاخص های اقتصادی وجود دارد که به اندازه اعداد تولیدی بد به نظر نمی رسد. داده‌های به اصطلاح سخت مانند حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، درخواست‌های اولیه برای مزایای بیکاری و مسکن، نشان می‌دهد که اقتصاد همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهد.
با این حال، به نظر نمی رسد که بخش انرژی ضربه طولانی مدتی را متحمل شود. این به این معنی است که اگر تولید از رکود خارج شود و مسیر رشد خود را از سر بگیرد، قیمت‌ها احتمالاً به دلیل عرضه محدود به شدت افزایش خواهند یافت.


منبع: Oilprice

۱۸ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۵
تعداد بازدید : ۳۵۰
کد خبر : ۶۶,۱۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید