به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

باتری های خودروهای برقی فرسوده در امریکا حکم طلا پیدا می کنند

پایگاه خبری فولاد ایران- بندی از قانون کاهش تورم امریکا که کمتر به آن اشاره شده، شرکت‌ها را مجبور می‌کند تا باتری‌های خودروهای برقی را در آمریکای شمالی بازیافت کنند و این منطقه را در خط مقدم رقابت جهانی برای تضعیف سلطه چین بر این حوزه قرار می‌دهد. این بند به طور خودکار مواد باتری های خودروهای برقی بازیافت شده در ایالات متحده امریکا را به عنوان ساخت آمریکا و صرف نظر از منشأ آن، برای دریافت یارانه واجد شرایط می کند. این امر مهم است زیرا خودروسازان را تشویق به استفاده از مواد باتری های بازیافتی امریکا برای استفاده از مشوق های تولید باتری های خودروهای برقی می کند.
به گزارش فولاد ایران، در نتیجه خودروسازان تشویق می شوند تا در مورد باتری های قابل بازیافت بیشتر تحقیق کنند و این امر  در نهایت می تواند خرید خودروهای برقی قدیمی کارکرده را برای خریداران کشورهای در حال توسعه دشوارتر کند.
در حال حاضر چین تقریباً تمام بازیافت باتری خودروهای برقی را در بازار جهانی در دست دارد که پیش بینی می شود از 11 میلیارد دلار در سال 2022 به 18 میلیارد دلار تا سال 2028 افزایش یابد. با معرفی خودروهای برقی بیشتر و افزایش سن ناوگان خودروهای برقی، این تجارت رشد خواهد کرد.
مواد معدنی موجود در این باتری‌ها - عمدتاً لیتیوم، کبالت و نیکل - به طور متوسط بین 1000 تا 2000 یورو برای هر خودرو ارزش دارند. این مواد ممکن است ظرف چند سال با کمبود عرضه مواجه شوند، زیرا خودروسازان تولید خودروهای برقی را افزایش می دهند، اما می توانند بی نهایت بار بازیافت شوند و قدرت خود را از دست ندهند.


منبع: mining.com
ترجمه: مونا تابان شمال

۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۳۸
تعداد بازدید : ۳۵۵
کد خبر : ۶۶,۳۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید