به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نگرانی های عرضه، قیمت نفت را بالا نگه می دارد

پایگاه خبری فولاد ایران- قیمت نفت خام در روز دوشنبه کاهش یافت، اما پس از یک دوره برد شش هفته ای، همچنان بالا بود. هنگامی که نیروهای اوکراینی در آخر هفته به دو نفتکش روسی در دریای سیاه حمله کردند، نگرانی ها در مورد عرضه افزایش یافت.
رویترز در گزارشی که اوایل امروز منتشر کرد، خاطرنشان کرد، علیرغم کاهش خفیف قیمت‌ها در اوایل روز، این قیمت‌ها همچنان بالاتر از قیمت‌های هفته گذشته هستند و همچنان با کاهش تولید اوپک پلاس تقویت می‌شوند.
هفته گذشته، عربستان سعودی زمانی که اعلام کرد کاهش تولید داوطلبانه خود را به میزان 1 میلیون بشکه در روز برای یک ماه دیگر در سپتامبر تمدید می کند، افزایش بیشتری برای قیمت ها ایجاد کرد. چند روز پس از اعلام، این پادشاهی همچنین قیمت فروش رسمی خود را برای اکثر خریداران افزایش داد.
در همین حال، روسیه اعلام کرد که صادرات خود را در ماه سپتامبر 300000 بشکه در روز کاهش می دهد و به محدودیت های عربستان سعودی می افزاید. به هر حال، ریاض گفت که اینها ممکن است در مقطعی عمیق تر شوند.
به گزارش 
فولاد ایران، افزایش قیمت ها از طرف شیل ایالات متحده نیز بود که دکل های حفاری آن برای هشتمین هفته متوالی سقوط کردند و به پایین ترین سطح از مارس سال گذشته رسیدند.


منبع: Oilprice

۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۸
تعداد بازدید : ۳۸۵
کد خبر : ۶۶,۵۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید