به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نیم میلیون شغل در ایالات متحده در خطر ناپدید شدن

پایگاه خبری فولاد ایرانپیش‌بینی می‌شود که رشد حقوق و دستمزد ایالات متحده در سال منتهی به ماه مارس ضعیف‌تر از آمارهای فعلی باشد. دانیل سیلور از JPMorgan Chase & Co اظهار می کند بازنگری اولیه معیار دولت در روز چهارشنبه نزدیک به نیم میلیون نفر از سطح کل اشتغال را در ماه مارس کاهش می دهد یا حدود 40000 شغل کمتر در ماه طی دوره 12 ماهه.
به گزارش
فولاد ایران، حتی با یک بازنگری رو به پایین در این اندازه، متوسط رشد شغل همچنان در حدود 300000 حقوق در ماه قوی خواهد بود. در نتیجه، این تجدیدنظرها احتمالاً دیدگاه اقتصاددانان را در مورد سلامت بازار کار تغییر نخواهد داد.
اسکار مونوز، استراتژیست ارشد کلان ایالات متحده، گفت: «در حالی که انتظار داریم برآوردهای اولیه BLS نشان دهد که رشد حقوق و دستمزد به اندازه گزارش‌های اولیه قوی نبوده است، بازنگری‌ها آنقدر بزرگ نیستند که نشان‌دهنده تغییر معنی‌دار در شرایط بازار کار باشد.»
در سال گذشته، گزارش‌های اشتغال دولت به‌طور مداوم اقتصاددانان را با افزایش بیش از حد انتظار حقوق و دستمزد شگفت‌زده کرد. این ارقام همچنین یکی از دلایل اصلی پشت سر گذاشتن ضربان ثابت افزایش نرخ بهره فدرال رزرو بود، زیرا سیاستگذاران برای مهار تورم تلاش می کردند.
هر ماه، اداره آمار کار تخمینی از حقوق و دستمزد در طیف وسیعی از صنایع را بر اساس پاسخ‌های نمونه‌ای از کارفرمایان منتشر می‌کند. با هر گزارش شغلی ماهانه تازه، دو ماه قبل معمولاً با ارسال اطلاعات حقوق و دستمزد بیشتر مشاغل، تجدید نظر می شود.


منبع: بلومبرگ

۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۴۳
تعداد بازدید : ۳۲۷
کد خبر : ۶۶,۷۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید