به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

خوشحالی خریداران غربی از کاهش قیمت ها در چین

پایگاه خبری فولاد ایران- تولیدکنندگان چینی امسال قیمت ها را کاهش داده اند زیرا اقتصاد داخلی تضعیف شده است و به طور بالقوه برای خریداران هدایای غربی در کریسمس امسال آرامش ایجاد می کند. کندی فعالیت اقتصادی و رکود در بخش املاک دارای بدهی شدید کشور، قیمت کالاها را کاهش داده و هزینه‌ها را کمتر کرده است. تولیدکنندگان چینی نیز به لطف کاهش ارزش یوان که در ماه سپتامبر به پایین ترین حد 16 سال اخیر در برابر دلار رسید، برخی از مزیت های هزینه ای را که در دهه گذشته برای مکان های ارزان تر از دست داده بودند، به دست آورده اند.
به گزارش فولاد ایران، کاهش هزینه های حمل و نقل، پایان کنترل های صفر کووید و ظرفیت مازاد در بخش فلزات و مواد داخلی به معنای محدودیت های کمتری برای عرضه کالاهای تولیدی چین است و این برای مصرف کنندگان غربی که امیدوار به خرید هستند، فوق العاده است.
کاهش هزینه های ورودی از کاهش فعالیت در بخش املاک چین که با بحران نقدینگی و کاهش قیمت مسکن دست و پنجه نرم می کند، به بخش های مرتبط مانند لوازم خانگی و مبلمان منعکس شده است. کاهش فعالیت در بخش ساخت و ساز باعث پایین آمدن قیمت کالاها به ویژه فولاد شده است و اثرات دومینویي برای تولیدکنندگانی که مقادیر زیادی فلز مصرف می‌کنند، ایجاد کرده است. تولیدکنندگان چینی تمایل دارند عمده سفارش‌های کریسمس خود را بین ماه‌های می تا اکتبر تولید کنند تا کالاها را در قفسه‌ها به موقع برای شلوغی خرید دسامبر تحویل دهند.
اما نگرانی ها در مورد افزایش هزینه های زندگی در ایالات متحده و اروپا باعث کاهش تقاضا برای کالاهای چینی شده است و برخی از کارخانه ها را مجبور به کاهش قیمت ها یا نگاه به بازارهای جدید در سایر نقاط آسیا کرده است. بسیاری از کارخانه ها می‌خواهند دوام بیاورند، بنابراین قیمت را پایین‌تر و پایین‌تر می‌کشند.


منبع: فایننشال تایمز

۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۱۳
تعداد بازدید : ۳۵۱
کد خبر : ۶۷,۳۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید