به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بررسی نمودار نفتی NYMEX

پایگاه خبری فولاد ایران- نمودار نفت NYMEX دارای سه ویژگی فنی است. آنها نشان دهنده ادامه روند صعودی با هدف نزدیک به 87 دلار هستند. با این حال، حرکت به سمت این هدف توسط چندین ویژگی مقاومتی، با چند مانع شتاب مواجه می شود.
اولین مشاهدات فنی، حمایت قوی سرمایه گذاران از روند صعودی است. وقتی قیمت کاهش می یابد، سرمایه گذاران به عنوان خریدار وارد بازار می شوند و از بازار حمایت می کنند.
دومین مشاهده فنی نقش خط روند صعودی است. از ژوئن 2017 تا آگوست 2018، خط روند صعودی به عنوان یک عامل حمایتی عمل کرده است اما در برخی نقاط ضعف نیز داشته است. این نشان دهنده ضعف روند است، اما به خودی خود نشانه پایان روند صعودی نیست.
سومین ویژگی فنی، رفتار ثابت قیمت نفت هنگام حرکت در باندهای معاملاتی است. نفت الگوی ثابتی برای حرکت در باندهای معاملاتی حدود 11 دلار دارد.
استفاده از روش‌های پیش‌بینی باند تجاری هدفی نزدیک به 76 دلار را به همراه داشت. این امر محقق شده است و عقب نشینی از آن سطح قیمت بخشی مورد انتظار از الگوی باند معاملاتی است. شکست بالاتر از سطح 76 دلار، هدف صعودی نزدیک به 87 دلار را نشان می دهد.
زمانی که قیمت بتواند به بالای مقاومت نزدیک به 76 دلار و بالاتر از ارزش خط روند حرکت کند، ادامه روند صعودی قوی نشان داده می شود. این نشان می دهد که خط روند دوباره به عنوان یک ویژگی پشتیبانی عمل می کند.
به گزارش فولاد ایران، همه ویژگی های حمایتی و قدرت روند همچنان نشان می دهد که قیمت نفت در حال تجربه یک عقب نشینی موقت است. هدف باند معاملاتی بلندمدت نزدیک به 87 دلار است، بنابراین معامله گران در انتظار ادامه روند خرید خواهند کرد.
روش معامله ANTSYSS برای استخراج بازده خوب از این رفتار روند استفاده می شود.


منبع: CNBC

۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۵۸
تعداد بازدید : ۳۶۹
کد خبر : ۶۷,۵۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید