به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش صادرات نفت روسیه علیرغم تعهد این کشور به کاهش عرضه

پایگاه خبری فولاد ایران – برای هفته‌ها از کاهش صادرات هدف‌گذاری شده نفت خام روسیه، به عنوان بخشی از پیمان اوپک پلاس، آخرین محموله‌های مشاهده‌شده در هفته نشانگر حمل 360000 بشکه در روز بالاتر از هدف است.
بر اساس داده های گزارش شده توسط جولیان لی از بلومبرگ، روسیه در هفته منتهی به 29 اکتبر، حدود 3.64 میلیون بشکه در روز نفت خام را از پایانه های صادرات نفت خود ارسال کرد که نسبت به هفته قبل 110 هزار بشکه افزایش داشت.
به گزارش فولاد ایران، میانگین چهار هفته‌ای محموله‌های نفت خام از روسیه در هفته منتهی به 29 اکتبر اندکی کاهش یافت و به 3.48 میلیون بشکه در روز رسید.
بلومبرگ خاطرنشان می کند که این حجم صادرات کمی کمتر از 3.48 میلیون بشکه در روز برای میانگین چهار هفته منتهی به 29 اکتبر، و بیشتر از صادراتی بود که روسیه باید در حالت ایده آل به آن پایبند باشد تا به تعهد خود مبنی بر کاهش 300000 بشکه در روز صادرات عمل کرذه باشد.
روسیه هرگز در مورد اینکه چه صادراتی را کاهش می دهد و چگونه آن حجم را محاسبه می کند کاملاً روشن نبوده است.
روسیه متعهد شده است که صادرات نفت خود را تا پایان سال 2023 به میزان 300 هزار بشکه در روز کاهش دهد تا با عربستان سعودی، شریک اوپک پلاس، که به طور داوطلبانه تولید نفت خود را تا سال 2023 یک میلیون بشکه در روز کاهش می دهد، همبستگی داشته باشد.


منبع: Oilprice

۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۰۴:۱۴
تعداد بازدید : ۴۲۱
کد خبر : ۶۷,۵۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید