به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اثر منفی آمارهای مرزی امریکا بر جو بایدن در آستانه انتخابات

پایگاه خبری فولاد ایران- آمارهای جدید در مورد میلیون‌ها مهاجر در دوران ریاست جمهوری جو بایدن باعث نگرانی او در آستانه دور جدید انتخابات شده است.  واشنگتن پست به نقل از داده های دفتر آمار امنیت داخلی گزارش داد که گمرک و حفاظت مرزی بیش از 2.3 میلیون مهاجر را در مرز جنوبی در دوران دولت بایدن در امریکا رها کرده است.

این روزنامه خاطرنشان کرد که آزادسازی دسته جمعی مهاجران معمولاً زمانی که ماموران مرزی پرسنل یا ظرفیت لازم برای سازماندهی مهاجران را با استفاده از روش‌های عادی ندارند، آخرین راه حل است. در حالی که این تعداد به طور قابل توجهی کمتر از بیش از 6 میلیون مهاجری است که در مدت مشابه در بازداشت قرار گرفتند، این داده ها احتمالاً انتقادات دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز نامزدی جمهوری خواهان در سال 2024 و سایر جمهوری خواهان را در مبارزات انتخاباتی با بایدن تقویت کند.

 به گزارش فولاد ایران، بایدن همچنین با انتقاد دموکرات ها به دلیل سیاست های دولتش در مورد مرز جنوبی مواجه شده است. بایدن در آستانه انتخابات 2024 "به طرز حیرت آوری در مورد مسئله مهاجرت آسیب پذیر است". "در حالی که دلایل ناکارآمدی فعلی کاملاً تقصیر او نیست.

منبع: newsweek

ترجمه: مونا تابان شمال

۱۹ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۳۶
تعداد بازدید : ۲۶۰
کد خبر : ۶۸,۳۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید