به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

پیش بینی تورم توسط بانک انگلستان

پایگاه خبری فولاد ایران- بانک انگلستان روز جمعه پس از بررسی توصیه های بن برنانکی، رئیس سابق فدرال رزرو، پیش‌بینی تورم خود را اصلاح کرد. این بررسی - که پس از انتقاد از سیاست‌گذاری بانک مرکزی در بحبوحه تورم مارپیچ آغاز شد - 12 توصیه را ارائه می‌کند که اندرو بیلی، رئیس BOE گفت که بانک به اجرای آنها متعهد است.
توصیه های برنانکی در سه حوزه کلیدی سازماندهی شده است: بهبود زیرساخت های پیش بینی بانک، حمایت از تصمیم گیری در کمیته سیاست پولی (MPC) و اطلاع رسانی بهتر ریسک های اقتصادی به مردم.
به گزارش 
فولاد ایران، نمودار FAN که طیفی از نقاط داده احتمالی آینده را نشان می دهد، مدت هاست که توسط بانک برای ارائه توزیع احتمالی که اساس پیش بینی های تورم را تشکیل می دهد استفاده می شود. این مدل در سال‌های اخیر به دلیل ناکامی در پیگیری دقیق فشارهای تورمی با انتقادهای شدیدی مواجه شده است، و بررسی برنانکی به این نتیجه رسیده که نمودارهای Fan قابل اتکاء نیستند و باید حذف شوند.
برنانکی پیشنهاد پیش‌بینی «نقطه‌ای» به سبک فدرال رزرو که پس از بحران مالی جهانی در ایالات متحده معرفی شد تا به هر یک از اعضا اجازه دهد مسیر سیاست، تورم، تولید ناخالص داخلی واقعی و اشتغال خود را ترسیم کنند، تایید نکرد و مدل جدیدی را پیشنهاد کرد که دیدگاه‌های متفاوت اعضای کمیته و چگونگی کاهش انتظارات تورمی را بهتر منعکس می‌کند.
او همچنین خاطرنشان كرد که BOE در حال حاضر بیشتر از سایر بانک‌های مرکزی به پیش‌بینی مرکزی متکی است و گفت که تجزیه و تحلیل آن باید با طیف گسترده‌تری از سناریوهای جایگزین تکمیل شود که به عموم مردم در درک بهتر دلایل انتخاب سیاست کمک کند. چنین سناریوهایی ممکن است شامل اثرات انتخاب های مختلف سیاستی یا شوک های جهانی غیرمنتظره باشد.
تحقیقات برنانکی تابستان گذشته برای ارزیابی تلاش های بانک برای پیش بینی دقیق افزایش شدید تورم جهانی پس از تهاجم روسیه به اوکراین راه اندازی شد. این تحقیقات توصیه می‌کند که بانک رویکردی مرحله‌ای را برای اجرای اقدامات جدید اتخاذ کند و با بهبود زیرساخت‌های پیش‌بینی آغاز شود. سپس باید با احتیاط به اتخاذ تغییراتی در سیاست گذاری و ارتباطات خود بپردازد.
کلر لومباردلی، معاون جدید فرماندار BOE، مسئول اجرای این توصیه‌ها در زمان نشستن بر صندلی خود در ماه جولای است. این بانک اعلام کرد که تغییرات پیشنهادی را تا پایان سال به‌روزرسانی خواهد کرد.


منبع: CNBC

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۱۹
تعداد بازدید : ۱۰۸
کد خبر : ۶۹,۱۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید