به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تسهیلات زیست محیطی کارکنان در جهت جلوگیری از تغییرات اقلیمی

پایگاه خبری فولاد ایران- کارکنان در بازار کار امروزی می خواهند به نوعی به عنوان بخشی از شغل خود در مورد تغییرات آب و هوایی اقدام کنند، اما بسیاری از آنها با یک مانع بزرگ روبرو می شوند: عدم درک و تعهد کارفرما به این موضوع. در بازار کار، بسته های جذب و پاداش کارکنان مرتبط با تغییرات آب و هوایی می تواند به شفاف تر و کاربردی تر کردن این انتزاع ها در محل کار کمک کند.
به گزارش 
فولاد ایران، برخی از شرکت‌ها در مبارزه با تغییرات اقلیمی، به‌عنوان یک برند فعال هستند. یکی از پیشروهای بالقوه این جنبش نوپا، در زمینه رفت و آمد است، به ویژه مزایایی که حمل ‌و نقل سالم‌تر و سازگار با محیط زیست را تسهیل می‌کند و به کارفرمایان اجازه می‌دهد سبک‌های زندگی را تسهیل و ترویج کنند که برای نیروی کار به طور فزاینده‌ای نسبت به محیط ‌زیست جذابیت دارد، در حالی که ردپای خالص کربن شرکت را کاهش می‌دهد.
شرکت والمارت، بزرگ‌ترین کارفرمای امریکا که در زمینه سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیذه ای فعال است، اشکال جایگزین رفت‌وآمد را ترویج می‌کنند و دوچرخه‌ را به عنوان یک مزیت سبک زندگی سبز برای کارمندان، سرمایه‌گذاری در شارژرهای دوچرخه‌های الکترونیکی و اسکوترهای الکترونیکی و قفسه‌های دوچرخه تسهیل کرده است و به عمد برای دوچرخه سوارانی که به محل کار می آیند، فضای طراحی اختصاص داده شده برای پارکینگ ها را کاهش داده است.
بانک آمریکا متعهد شد که تعداد ایستگاه های شارژ EV در مراکز مالی خود را بیش از دو برابر کند. به عنوان بخشی از این طرح، برای کارمندان واجد شرایط تا سقف 4000 دلار برای خرید یا 2000 دلار برای اجاره یک خودروی سواری یا کامیون تمام الکتریکی جدید واجد شرایط در نظر گرفته شده است.
داده های اخیر نشان می دهد که تسهیل رفت و آمدهای سبز و سالم همچنان به عنوان اولویت مزایا رو به افزایش است و نزدیک به یک سوم شرکت‌ها هدفشان ترویج و تسهیل روش‌های رفت و آمد سازگار با محیط زیست برای کارکنان خود است.


منبع: CNBC

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۸
تعداد بازدید : ۱۲۱
کد خبر : ۶۹,۱۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید