به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش 50 دلاری قیمت ورق گرم چین

افزایش 50 دلاری قیمت ورق گرم چین

 

پایگاه خبری فولاد ایران- در پی اعلام اقدامات محرک در چین، قیمت پیشنهادات صادراتی برای ورق گرم چین هم از طرف تاجران و هم از کارخانه‌ها در روز دوشنبه 30 سپتامبر، آخرین روز کاری قبل از تعطیلات طولانی (1 تا 7 اکتبر)،  به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
در عین حال، چشم انداز بازار ورق گرم برای دوره پس از تعطیلات نسبتاً متفاوت است، زیرا از یک سو، اکثر صاحبان بازار همچنان معتقدند که تقاضا در مقاصد تجاری اصلی قادر به حمایت از روند صعودی بیشتر نخواهد بود و قیمت ها درست قبل یا بعد از پایان تعطیلات کاهش می یابد. از سوی دیگر، تعدادی از تامین کنندگان چینی انتظار دارند که اقدامات محرک قیمت ها را بالا نگه دارد و حتی آنها را بیشتر افزایش دهد.
به گزارش فولاد ایران، پیشنهادات عرضه انواع ورق گرم از کارخانه‌های بزرگ چینی نسبت به هفته گذشته تا 50 دلار در هر تن افزایش داشته است.  
گفته می شود «در حال حاضر، قیمت‌های جدید هیچ معنایی ندارند، زیرا فردا بازار برای تعطیلات تا دوشنبه آینده بسته می‌شود و هیچ خریدار نمی‌خواهد باور کند که چنین قیمت‌های بالایی پس از تعطیلات حفظ خواهد شد.»
از 30 سپتامبر، معاملات آتی HRC در بورس آتی شانگهای 520.4 دلار در هر تن بود که از 23 سپتامبر 68 دلار در هر تن یا 15 درصد افزایش داشت.


منبع: SteelOrbis

۱۰ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۴۲
تعداد بازدید : ۵۲
کد خبر : ۷۱,۰۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید