به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت چین باعث افزایش قیمت فولاد تخت ترکیه

افزایش قیمت چین باعث افزایش قیمت فولاد تخت ترکیه

 

پایگاه خبری فولاد ایران- افزایش سطح قیمت فولاد از چین که قبل از تعطیلات اعلام شد، به دلیل جدیدترین اقدامات محرک در این کشور، تأثیر مثبتی بر قیمت ثابت فولاد در ترکیه داشته است. با توجه به اینکه پیشنهادات واردات ورق گرم (HRC) از چین 50 دلار در هر تن افزایش یافته، کارخانه‌های داخلی ترکیه نیز قیمت‌های خود را افزایش داده‌اند. شرکت‌های نورد ترکیه نیز از این امر مستثنی نخواهند بود.
به طور خاص، اکثر پیشنهادات ورق گرم HRC داخلی ترکیه در حال حاضر 600-620 دلار در هر تن پیش فروش هستند، که از 580-590 دلار در هر تن قیمت افزایش یافته است.
به گزارش فولاد ایران، در بازار ورق سرد (CRC)، جدیدترین پیشنهادهای داخلی 700 تا 730 دلار در هر تن از کارخانه است که از هفته گذشته 10 تا 20 دلار در هر تن افزایش یافته است. قیمت‌های داخلی ورق گالوانیزه نیز در حال حاضر 785 تا 830 دلار در هر تن درب کارخانه‌ هستند، که از پایان سپتامبر 10 تا 20 دلار در هر تن افزایش یافته است.
قیمت داخلی ورق قلع در ترکیه نیز در حال افزایش است، اما اندازه این افزایش بسیار کم بوده است. به گفته منابع، تامین کنندگان در تلاش هستند تا قیمت های خود را در حدود 20 تا 30 دلار در هر تن به حدود 1040 تا 1050 دلار در هر تن برای مواد پایه افزایش دهند.


منبع: SteelOrbis

۱۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۰:۰۶
تعداد بازدید : ۵۵
کد خبر : ۷۱,۰۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید