به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

سرعت کاهش نرخ تورم آمریکا

پایگاه خبری فولاد ایران- مجموعه‌ای از داده‌های قوی اقتصادی، سرمایه‌گذاران را متقاعد کرده است که بانک مرکزی ایالات متحده در ماه‌های آینده نرخ‌های بهره را به تدریج کاهش خواهد داد. ارقام تورم هفته آینده نقطه بعدی برای شکل دادن به تفکر سرمایه گذاران است.
به گزارش فولاد ایران، گزارش فوران حقوق و دستمزد هفته گذشته نشان داد که ایالات متحده در ماه سپتامبر 240000 شغل ایجاد کرده است که بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌ها است و قراردادهای آتی را تحت فشار قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که شاخص قیمت مصرف‌کننده در روز پنج‌شنبه با فشارهای قیمتی که در ماه گذشته مشاهده شد، از آن حمایت کند. به گفته اقتصاددانان نظرسنجی رویترز، انتظار می‌رود شاخص اصلی تورم 0.2 درصد ماه به ماه افزایش یابد، در حالی که پیش‌بینی می‌شود بر همین اساس، شاخص اصلی 0.1 درصد افزایش یابد. تحلیلگران بارکلیز تخمین می زنند که این دو به ترتیب سال به سال 3.2 و 2.3 درصد خواهند بود.
پوجا سریرام، اقتصاددان آمریکایی در یادداشتی نوشت: «نتایج تورم در راستای پیش‌بینی‌های ما باید اعتماد فدرال رزرو را تقویت کند که فرآیند کاهش تورم دست نخورده است و احتمالاً تمرکز بر داده‌های آینده بازار کار و سایر شاخص‌ها، این فرآیند را حفظ خواهد کرد.


منبع: فایننشال تایمز

۱۶ مهر ۱۴۰۳ ۰۰:۳۵
تعداد بازدید : ۸۲
کد خبر : ۷۱,۱۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید