به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ارزش های متفاوت دونالد ترامپ با مردم

پایگاه خبری فولاد ایران- اختلاف نظر چیز جدیدی نیست. نبوغ دموکراسی این است که تشخیص می دهد هیچ کس همه پاسخ ها را ندارد. اما دموکراسی تنها زمانی کار می کند که هر دو طرف احترام مشترک را به رسمیت بشناسند.
رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ خطرناک است زیرا او این حقایق را به رسمیت نمی شناسد و به تفاوت ها احترام نمی گذارد. او به جای تلاش برای گردهم آوردن افراد، اقلیت ها را جدا می کند، چه با تهدید به اخراج مسلمانان و مهاجران و چه با قربانی کردن یهودیان به عنوان مسئول دسته جمعی در صورت شکست در نوامبر.
از نظر ترامپ، یهودیان آمریکایی نیستند.
به گزارش فولاد ایران، حملات ترامپ به مهاجران و ادعای او مبنی بر تلاش مهاجران برای جانشینی رای دهندگان سفیدپوست، نسخه ای نژادپرستانه است - همان نظریه توطئه برتری طلبانه سفیدپوستان که الهام بخش حملات به یهودیان آمریکایی (پیتسبورگ)، سیاهپوستان آمریکایی (بوفالو) و مسلمانان (نیوزلند) بود که اکنون به بخشی از جریان اصلی مباحث و ایدئولوژی جمهوری خواهان تبدیل شده است.
شما ممکن است با معاون رئیس جمهور کامالا هریس در مورد برخی از مسائل سیاسی مخالف باشید، اما مسائل اساسی و پایه ای وجود دارد که جایگزین همه موارد دیگر می شود و مهمترین آنها نجابت، درستکاری، به رسمیت شناختن انسانیت و مخالفت با تعصب و تبعیض است.
ترامپ نه تنها در این آزمون‌های اساسی مردود می‌شود، بلکه انسانیت را انکار می‌کند و شعله‌های نفرت و تعصب را دوست دارد.


منبع: نیوزویک

۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۰۸:۴۵
تعداد بازدید : ۱۱۰
کد خبر : ۷۱,۱۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید