به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

چه کسی در انتخابات 2024 پیروز خواهد شد، ترامپ یا هریس؟

پایگاه خبری فولاد ایران- سه هفته تا روز انتخابات باقی مانده است، زمانی که آمریکا تصمیم خواهد گرفت که آیا دونالد ترامپ یا کامالا هریس رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد شد. به گزارش فولاد ایران، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت برای کاخ سفید بسیار فشرده خواهد بود و هر دو نامزد به راه‌های عملی برای پیروزی چشم دوخته‌اند. نویسندگان نیوزویک اعلام می کنند که فکر می کنند چه کسی برنده خواهد شد و چرا.
دارویو مورو - دونالد ترامپ
در یک انتخابات پر فراز و نشیب با نوسانات وحشیانه به این سو و آن سو، به نظر می رسد که با نزدیک شدن به انتخابات، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، برتری دارد. کمپین معاون رئیس جمهور کامالا هریس 2 خطای اساسی مرتکب شده است. یکی، نتوانست کامالا را زود تعریف کند. تعداد زیادی از رای دهندگان هنوز می گویند که نمی دانند او کیست. دوم، آنها سعی کردند به جای پیشبرد تهاجمی موقعیت خود، از پیشروی اولیه خود مراقبت کنند. در نتیجه، آنها اجازه دادند که رقابت به همان چیزی که در ابتدا بود بازگردد: یک مسابقه نزدیک با برتری جزئی اما بادوام ترامپ. هنوز هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.
دیوید فارس - کامالا هریس
از ماه آگوست، کامالا هریس پیشتاز اندک اما پایدار در نظرسنجی ملی بوده است. هریس با داشتن مزیت های محدود اما ثابت در ایالت های کافی برای عبور از آستانه 270 رای الکترال در ماه نوامبر، به احتمال زیاد برنده نخواهد شد. اما کمپین محتاطانه و محافظه کار او، امتناع او از فاصله گرفتن از بایدن در مورد مسائلی مانند مهاجرت و پلتفرم سیاستی عمدتاً غیرقابل تصور او، ترامپ را در رقابت نگه می دارد. حتی یک اشتباه ناچیز در نظرسنجی طبق استانداردهای اخیر یا یک رویداد پیش‌بینی نشده می‌تواند ترامپ را به پیروزی سوق دهد، مگر اینکه هریس راهی برای گسترش بیشتر درخواست خود در فاصله سه هفته باقی مانده پیدا کند.
بتانی مندل - دونالد ترامپ
در دو هفته گذشته شاهد کاهش شتاب رأی گیری از معاون کامالا هریس بودیم. نقشه کالج انتخاباتی RCP نشان می دهد که دونالد ترامپ در شش مورد از هفت مرحله جلوتر است. در هفته گذشته، هریس و والز در رسانه‌های جدید وارد شده‌اند و استراتژی ارتباطی خود را به شدت تغییر داده‌اند. ترامپ به برگزاری تجمع‌های پرشور ادامه می‌دهد. این یک انتخابات پرهیاهو است و دموکرات‌ها به نظر عالی نیستند.
توماس موکاشر - کامالا هریس
کامالا هریس رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود. اگر آزمون این باشد، "این اقتصاد احمقانه است" هریس برنده می شود. بازار سهام بالا رفته است. نرخ بیکاری و تورم کاهش یافته است. اما این انتخابات در واقع برای رای دادن به دونالد ترامپ است. هریس چیزی برای ترس به آمریکایی ها نداده است. اما با ترامپ، آمریکایی ها همه چیز را برای از دست دادن دارند.
مت رابیسون - دونالد ترامپ
یک رئیس جمهور سابق دوبار استیضاح شده، در مورد کووید شکست خورد، بدترین سابقه شغلی در تاریخ مدرن را داشته، تولیدات خارج از کشور را برانگیخته، شورش را برانگیخته و اکنون طرحی را پیشنهاد می کند که تورم را افزایش می دهد، با این حال موفق شده است. به جز اینجا که ما هستیم. دموکرات‌ها می‌توانند برای همه چیزهایی که ما می‌خواهیم (رسانه‌های عاقلانه، خاطرات مبهم رأی‌دهندگان، کالج الکترال) ناله کنند. اما به جدول امتیازات نگاه کنید.
آرون سولومون - دونالد ترامپ
"تا اینجا، دموکراسی برنده است!" اما به نظر می‌رسد که دونالد ترامپ در انتخابات پیروز می‌شود. ترامپ همچنان در برابر محکومیت‌های جنایتکارانه، تلاش‌ها برای ترور، و مخالفی که ثابت کرده است از لحاظ تاریخی در جمع‌آوری کمک‌های مالی فوق‌العاده است، مقاومت می‌کند. با این حال، ترامپ قوی ایستاده است و جایگاه قابل توجهی را در رای‌دهی اسپانیایی‌ها و سیاه‌پوستان به دست آورده است.
داگ گوردون - کامالا هریس
سه هفته قبل از روز انتخابات، رقابت در سطح ملی و در هفت ایالت میدان نبرد است که نتیجه را تعیین خواهند کرد. با توجه به اینکه دیگر هیچ بحثی وجود ندارد، یک کمپین خوب GOTV می تواند مسابقه را 0.5٪ به 1.5٪ برساند. و در یک انتخابات نزدیک، مانند این، تفاوت بین برد و باخت همین است. مزیت هریس در اینجا. مسیر هریس به سوی پیروزی از طریق حضور رای دهندگان با گرایش بالا با یک دستگاه اثبات شده GOTV می گذرد، در حالی که ترامپ در تلاش است تا رای دهندگان کم تمایل را با تلاش GOTV که به دست سازان MAGA سپرده شده است، جذب کند. مزیت مالی قابل توجه هریس و کاری که کمپین انتخاباتی او انجام داده است را فراموش نکنید.


منبع: نیوزویک

۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۳۶
تعداد بازدید : ۱۱۷
کد خبر : ۷۱,۱۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید