به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازارهای محلی املاک چین بدتر از حد انتظار

پایگاه خبری فولاد ایران- طبق اظهار دومین توسعه‌دهنده بزرگ املاک چین، بازار داخلی این کشور در حال حاضر «بدتر از حد انتظار است» و به جمع سرمایه‌گذارانی می‌پیوندد که نسبت به بخش املاک و مستغلات کشور نزولی شده‌اند.
یو لیانگ، رئیس China Vanke، از ارزیابی خود از مارس عقب نشینی کرد و به این دیدگاه رسید که صنعت املاک در واقع در کوتاه مدت شاهد فشار است.
یو گفت: "وضعیت واقعی کمی بدتر از آن چیزی است که انتظار می رفت."
تغییر در لفاظی یو بر نگرانی توسعه دهندگان این صنعت تاکید می کند. در حالی که کاهش سرعت رشد قیمت ها به نوعی مورد استقبال سیاست گذارانی قرار گرفته است که به دنبال مهار خریدهای سفته بازانه هستند، خطرات رکود عمیق تر از حد مطلوب در زمانی که اقتصاد گسترده تر در حال از دست دادن حرکت است، در حال افزایش است.
به گزارش فولاد ایران، داده‌های اطلاعات املاک و مستغلات چین در روز جمعه نشان داد، ارزش فروش خانه‌های جدید بزرگ‌ترین توسعه‌دهنده های املاک و مستغلات، بازگشتی 4 ماهه به خود گرفت تا کاهش سال به سال در ژوئن از سر گرفته شود. این یک علامت نگران کننده است. یو گفت نرخ بازدید از خانه های جدید و موجود در ماه ژوئن بیشتر کاهش یافته است، که نشان می دهد فروش در ماه گذشته "خوشبینانه" نخواهد بود.
چین ممکن است برخی از محدودیت‌های خرید خانه و الزامات پیش‌پرداخت را کاهش دهد.
یو تاکید کرد که تقاضای بلند مدت برای مسکن هنوز وجود دارد. وی گفت که جمعیت شهری چین در دهه آینده نزدیک به 70 میلیون افزایش می یابد و افزود که بسیاری از مردم باید از ساختمان های فرسوده به روز شوند.
بر اساس نظرسنجی بانک مرکزی با سپرده گذاران که در روز جمعه منتشر شد، نزدیک به 17 درصد از مردم انتظار دارند قیمت مسکن در چین در سه ماهه آینده کاهش یابد، در حالی که در سه ماهه گذشته 14.4 درصد کاهش یافت.
منبع: بلومبرگ

۱۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۷
تعداد بازدید : ۳۹۵
کد خبر : ۶۶,۰۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید