به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

پیش بینی وارن بافت درباره آینده دلار آمریکا

پایگاه خبری فولاد ایران- ائتلاف بریکس در اجلاس آتی در ژوهانسبورگ در ماه آگوست درباره تشکیل ارز جدید بحث نخواهد کرد. بلوک بریکس در مورد تلاش های توسعه و سایر موضوعات دوجانبه بحث خواهد کرد و نه راه اندازی ارز جدیدی که دلار آمریکا را به چالش می کشد.
تلاش‌های دلارزدایی به دلیل به چالش کشیدن دلار، ناکام ماند. پویایی سقوط دلار آمریکا از بلوک بریکس به دلیل اینکه دلار در بازارهای بین‌المللی دژی مستحکم است، عملی نخواهد شد.
به گزارش فولاد ایران، وارن بافت، سرمایه گذار برتر جهان، چه ارز بریکس باشد یا هر ارز دیگری، در سال 2015 چشم انداز دلار آمریکا را پیش بینی کرد. بافت توضیح داد که نگران این نیست که دلار آمریکا در آینده نسبت به سایر ارزها ضرر کند.
بافت در سال 2015 گفت که دلار آمریکا تا 50 سال دیگر ارز ذخیره جهان باقی خواهد ماند. بنابراین، به گفته این سرمایه گذار مشهور، دلار آمریکا تا سال 2065 یا بیشتر به عنوان واحد پول جهانی باقی خواهد ماند.
سرمایه گذار ACE گفت که حتی یوان چین نیز به چالش کشیدن دلار آمریکا نزدیک نمی شود. من فکر می کنم چین و ایالات متحده دو ابرقدرت اقتصادی خواهند بود. اما من فکر می‌کنم بسیار بعید است که هیچ ارزی جایگزین دلار آمریکا به‌عنوان ارز ذخیره جهانی برای چندین دهه باشد.


منبع: watcher

۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۲۷
تعداد بازدید : ۴۲۳
کد خبر : ۶۶,۴۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید