به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش ارزش سهام املاک چین پس از وعده حمایت بیشتر از اقتصاد

پایگاه خبری فولاد ایران- پس از اینکه بانک خلق چین قول داد منابع مالی بیشتری برای حمایت از اقتصاد خصوصی بدهد، سهام املاک چین روز جمعه افزایش یافت.
به گزارش 
فولاد ایران، سهام توسعه دهندگان املاک و مستغلات در فهرست هنگ کنگ برخی از سودآورترین سهامداران بودند. لانگفور تا 8.19 درصد رشد کرد و هولدینگ کانتری گاردن 6.2 درصد رشد کرد، قبل از اینکه برخی افزایش ها را کاهش داد.
پان گونگ‌شنگ، فرماندار بانک جمهوری خلق چین در جلسه روز پنج شنبه با حضور برخی شرکت های خصوصی گفت که بانک مرکزی گسترش ابزارهای حمایتی تامین مالی اوراق قرضه تجاری خصوصی را ترویج خواهد کرد و بازار مالی را برای حمایت از توسعه آنها تقویت خواهد کرد.
این آخرین اقدام دولت مرکزی برای تقویت اعتماد بازار و قول حمایت از مشاغل خصوصی و بخش املاک و مستغلات در میان نشانه هایی از کندی رشد است.
در جلسه دفتر سیاسی در 24 ژوئیه، این مقام عالی قول داد که «سیاست‌ها را تعدیل و بهینه‌سازی کند» تا بخش املاک تحت فشار را تقویت کند و همچنین اقداماتی را برای ترویج سرمایه‌گذاری خصوصی ارائه کند.
به طور جداگانه، برنامه‌ریز دولتی چین، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی نیز بیانیه‌ای 17 ماده‌ای منتشر کرد و متعهد شد که سرمایه‌های خصوصی بیشتری را برای ساخت پروژه‌های بزرگ ملی تشویق کند.
چند روز قبل، دولت و حزب کمونیست تعهد مشترک نادری صادر کردند و متعهد شدند که با شرکت‌های خصوصی مانند شرکت‌های دولتی رفتار کنند و از رفتار عادلانه در زمینه‌هایی مانند مالکیت معنوی، تامین مالی و تامین نیروی کار اطمینان حاصل کنند.


منبع: CNBC

۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۰۸
تعداد بازدید : ۳۳۰
کد خبر : ۶۶,۴۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید