به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

شرکت های بزرگ فناوری ایالات متحده در مواجهه با قوانین جدید اتحادیه اروپا

پایگاه خبری فولاد ایرانبزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان باید از روز جمعه از قانون جدید اروپایی پیروی کنند که همه چیز را از تعدیل رسانه‌های اجتماعی گرفته تا تبلیغات هدفمند و کالاهای تقلبی در تجارت الکترونیک را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اقدامات بی‌سابقه اتحادیه اروپا برای پلتفرم‌های آنلاین در مورد شرکت‌هایی از جمله آمازون، اپل، گوگل، متا، مایکروسافت، اسنپ‌چت و تیک‌تاک و بسیاری دیگر اعمال می‌شود که نشان‌دهنده یکی از جامع‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین تلاش‌های سیاست‌گذاران برای تنظیم غول‌های فناوری از طریق قانون است.
این قوانین به دنبال رفع برخی از جدی ترین نگرانی هایی است که منتقدان پلتفرم های بزرگ فناوری در سال های اخیر مطرح کرده اند، از جمله انتشار اطلاعات نادرست و اطلاعات نادرست، آسیب های احتمالی برای سلامت روان، به ویژه برای جوانانو انتشار محصولات غیرقانونی یا جعلی در بازارهای مجازی.
اتحادیه اروپا همچنین می‌گوید که این قانون در نظر دارد "زمینه برای تقویت نوآوری، رشد و رقابت در بازار واحد اروپا و در سطح جهانی ایجاد کند." این اقدام موقعیت اروپا را به عنوان یک رهبر در بررسی قدرت شرکت های بزرگ فناوری ایالات متحده تقویت می کند.
به گزارش 
فولاد ایران، این قانون همچنین تمامی پلتفرم‌های آنلاین را ملزم می‌کند تا راه‌هایی را برای کاربران ارائه دهند تا محتوا و محصولات غیرقانونی را گزارش کنند و از آن‌ها درخواست تجدیدنظر درباره تصمیم‌های تعدیل محتوا را ارائه دهند و از شرکت‌ها می‌خواهد که شرایط خدمات خود را به شیوه‌ای قابل دسترس بیان کنند.
برای بزرگترین پلتفرم ها، قانون فراتر می رود. شرکت‌هایی که به‌عنوان پلت‌فرم‌های آنلاین بسیار بزرگ یا موتورهای جستجوی آنلاین بسیار بزرگ تعیین می‌شوند، ملزم به انجام ارزیابی‌های ریسک مستقل با تمرکز بر این قانون خواهند بود.
به گفته رابرت گروسونور، مدیر عامل مستقر در لندن در شرکت مشاوره آلوارز و مارسال، بسیاری از شرکت‌ها با توجه به سیاست‌ها، تیم‌ها و ابزارهای نظارتی موجود باید بتوانند از قانون پیروی کنند. مقامات اتحادیه اروپا اعلام کرده‌اند که شرکت‌ها را برای تخلف بررسی خواهند کرد.


منبع: CNN

۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۳۱۱
کد خبر : ۶۶,۷۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید