به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نظرات وزیر بازرگانی سنگاپور در مورد چین

پایگاه خبری فولاد ایران-گان کیم یونگ وزیر تجارت و صنعت سنگاپور روز جمعه گفت که کسب و کارها باید به تمرکز بر چین و کشف فرصت ها برای گسترش حضور خود در دومین اقتصاد بزرگ جهان ادامه دهند.
چین در اواخر سال گذشته برای مدت کوتاهی وارد قلمرو کاهش تورم شده بود و هنوز با بخش املاک و مستغلات مملو از بدهی دست و پنجه نرم می کند. آژانس رتبه‌بندی فیچ چشم‌انداز خود را در مورد رتبه اعتباری چین در روز چهارشنبه پس از حرکت مشابهی توسط مودیز در دسامبر به منفی کاهش داد.
با این حال، گان در گفتگو با شبکه سی‌ان‌بی‌سی، گفت: «بنیادهای چین قوی هستند.»
وی خاطرنشان کرد که چین دارای بازار داخلی بزرگ و همچنین نیروی کار با تحصیلات عالی و رقابتی است.
گان افزود، سرمایه‌گذاری‌های این کشور در زیرساخت‌ها همچنین آن را در موقعیت خوبی برای بهبود در بلندمدت قرار می‌دهد.
در پاسخ به سوالی درباره روابط سنگاپور با آمریکا با توجه به تنش ها با چین و دورنمای دور دوم ریاست جمهوری دونالد ترامپ، گان گفت که سنگاپور "همیشه با هرکسی که در کاخ سفید باشد کار خواهد کرد". گان خاطرنشان کرد که سنگاپور و ایالات متحده یک "روابط بسیار طولانی مدت" دارند که زیربنای توافق تجارت آزاد ایالات متحده و سنگاپور است.
به گفته این مقام، در بحبوحه نگرانی های بین المللی در مورد عرضه بیش از حد در چین و رشد آهسته تر، پکن در اوایل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد تقاضای داخلی را با یارانه ها و سایر مشوق ها برای ارتقاء تجهیزات و تجارت محصولات مصرفی تقویت کند.
به گزارش 
فولاد ایران، انتظار می‌رود که این مبلغ رسماً بیش از 5 تریلیون یوان (704.23 میلیارد دلار) در هزینه‌های سالانه تجهیزات و تریلیون‌ها یوان برای کالاهای مصرفی مانند اتومبیل و لوازم خانگی ایجاد کند.
چین پس از افزایش 5.2 درصدی در سال گذشته، هدف تولید ناخالص داخلی را در سال جاری حدود 5 درصد تعیین کرده است. تحلیلگران نسبت به اینکه کشور می تواند بدون محرک های اضافی به هدف خود برسد، تردید دارند. اما این هفته گلدمن ساکس و مورگان استنلی پیش‌بینی‌های خود را به هدف رسمی نزدیک‌تر کردند که بخشی از آن به دلیل رشد در تولید بود.


منبع: CNBC

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲
تعداد بازدید : ۲۱۴
کد خبر : ۶۹,۱۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید