به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

درآمد مزارع امریکا قوی تر از حد انتظار

پایگاه خبری فولاد ایران- وزارت کشاورزی امریکا روز پنجشنبه پیش بینی کرد درآمد خالص مزرعه ایالات متحده در سال جاری بسیار بهتر از 140 میلیارد دلار مورد انتظار خواهد بود که چهارمین بالاترین میزان کل در تاریخ است. هزینه های تولید برای اولین بار از سال 2018 کاهش یافته است، در حالی که کشاورزان در حال افزایش درآمد از تخم مرغ، گاو، شیر و مرغ های گوشتی هستند.
این برآورد بسیار بالاتر از پیش‌بینی وزارت کشاورزی آمریکا در ماه فوریه بود که درآمد خالص مزرعه را، در سال جاری 116 میلیارد دلار پیش بینی کرد. میانگین 10 ساله درآمد خالص مزرعه 104.9 میلیارد دلار است.
گروه‌های مزرعه‌ای به عنوان بخشی از لایحه جدید مزرعه، خواهان هزینه‌های یارانه‌ای بیشتر هستند، اما قانون‌گذاران درباره نحوه پرداخت آن به توافق نرسیده‌اند. زیپی دووال، رئیس فدراسیون اداره مزرعه آمریکا، گفت: "تورم بالا، آب و هوای سخت و کاهش شدید قیمت محصولات باید به عنوان زنگ خطری برای کنگره باشد تا در نهایت گام بردارد و با مدرن کردن لایحه مزرعه کار درست را انجام دهد."
به گزارش فولاد ایران، هزینه‌های مزرعه در سال جاری عمدتاً به دلیل کاهش هزینه‌های خوراک کاهش ‌یافت که بزرگترین اقلام در این دسته است. هزینه‌های کود، آفت‌کش‌ها، سوخت و نفت نیز کاهش داشت.
اقتصاددانان وزارت کشاورزی ایالات متحده گفتند که دارایی های مزرعه سریعتر از بدهی ها رشد می کردند و پیش بینی می شد در مقایسه با افزایش 32.8 میلیارد دلاری بدهی، 204 میلیارد دلار افزایش یابد. نسبت بدهی به دارایی، شاخصی که به طور گسترده از قدرت مالی مزرعه مورد توجه قرار گرفته است، به طور متوسط کاهش می یابد و به 12.8 درصد می رسد که کمترین میزان در هفت سال گذشته است.
امت پت وستوف، رئیس مؤسسه تحقیقات سیاست غذایی و کشاورزی، گفت: «فقط به این دلیل که رقم کلی درآمد خالص برای سال 2024 بالاتر از حد انتظار بسیاری بود، به این معنی نیست که نگرانی‌های واقعی در مورد تأمین مالی مزارع برای بسیاری از تولیدکنندگان وجود ندارد.»


منبع: agriculture

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ۰۹:۳۹
تعداد بازدید : ۱۸۳
کد خبر : ۷۰,۷۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید