به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

چرا کشاورزان در گزارش مشاغل ماهانه ایالات متحده گنجانده نمی شوند؟

پایگاه خبری فولاد ایران- در روزی که معمولاً اولین جمعه هر ماه است، اداره آمار کار ایالات متحده خلاصه وضعیت اشتغال یا گزارش مشاغل ماهانه خود را منتشر می کند که به طور رسمی به عنوان گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی شناخته می شود. این یک عملکرد فوری اقتصادی است که اطلاعات مهمی در مورد از دست دادن و دستاوردهای شغلی و سلامت کلی بازار کار ایالات متحده ارائه می دهد. همچنین می تواند منجر به نوسانات بازار سهام شود و بر تصمیمات سیاست پولی و مالی تأثیر بگذارد.
اما چرا این گزارش اشتغال کلیدی فقط کارگران "غیرکشاورزی" را محاسبه می کند؟
سرراست ترین پاسخ این است که شمارش دقیق کشاورزان هم بسیار دشوار و هم بسیار پرهزینه خواهد بود.
وب سایت BLS می گوید که دولت ایالات متحده برای تعیین داده های حقوق و دستمزد برای گزارش های شغلی ماهانه خود به سوابق اداری دفتر بیمه بیکاری متکی است. این بدان معناست که کارگرانی که تحت پوشش سیستم بیمه بیکاری دولت نیستند، شمارش نمی شوند.
به گفته اریکا گروشن، رئیس سابق اداره آمار کار، کار مزرعه بسیار فصلی است و اغلب مشاغل خانوادگی یا غیررسمی است، به این معنی که بسیاری از کارکنان این صنعت به طور سنتی تحت پوشش مزایای UI نیستند.
گروشن گفت، در نتیجه، به دست آوردن یک شمارش دقیق برای BLS کار بزرگی خواهد بود.
به گزارش فولاد ایران، از لحاظ تاریخی، شمارش کارگران مزرعه به دلیل روابط آن با مزارع در سراسر کشور، به وزارت کشاورزی ایالات متحده واگذار می شود. دو بار در سال، در ماه مه و نوامبر، وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا یک نظرسنجی کار مزرعه انجام می دهد که کارگران مزرعه، کارگران دام، سرپرستان و سایر افرادی را که در مزارع کار می کنند، شمارش می کند. آخرین نظرسنجی USDA که در ماه مه منتشر شد، نشان داد که 651000 کارگر مستقیماً توسط عملیات مزرعه در مزارع و مزارع ایالات متحده در هفته 9 تا 15 آوریل استخدام شده اند.
گروشن گفت که شرح «حقوق غیرکشاورزی» دهه ها پیش زمانی که کشاورزان درصد قابل توجهی از اقتصاد ایالات متحده را تشکیل می دادند، به کار گرفته شد. اما کشاورزان تنها کارگرانی نیستند که گزارش مشاغل از آنها حذف شده است: مقامات منتخب، کارگران خانگی، برخی از اعضای مذهبی و افراد در بسیاری از مشاغل غیرسنتی دیگر نیز در داده‌های گزارش مشاغل رسمی جا مانده‌اند.


منبع: CNN

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۴۴
تعداد بازدید : ۳۴۵
کد خبر : ۶۶,۹۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید