به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نیاز جدی آلمان به افزایش سرمایه گذاری

پایگاه خبری فولاد ایران- آلمان تا سال 2030 به سرمایه گذاری خصوصی و دولتی اضافی به مبلغ 1.4 تریلیون یورو نیاز دارد تا در آینده رقابتی بین المللی باقی بماند.
به گزارش فولاد ایران،بر اساس این گزارش، حدود 20 درصد از ایجاد ارزش صنعتی در آلمان در معرض خطر است. چالش های بلندمدت این کشور به‌عنوان محلی برای تجارت شامل قیمت بالای انرژی در مقایسه با قیمت جهانی، کمبود نیروی کار، بوروکراسی بیش از حد، زیرساخت‌های رو به وخامت، کمبود سرمایه‌گذاری و دیجیتالی شدن و گسترش شبکه انرژی است.
بدون اقدامات متقابل قاطع، آلمان با سناریوی غیرصنعتی‌زدایی پیش رونده ای روبرو می‌شود، به طوری که بخش‌های صنعتی انرژی‌بر به تدریج تولید خود را به جای دیگری منتقل می‌کنند، صنعت خودروسازی سهم قابل‌توجهی از بازار جهانی خودروهای برقی را از دست می‌دهد و شرکت‌های آلمانی در توسعه فناوری‌های آینده عقب می مانند.
تحلیل گران کاهش 0.1 درصدی در تولید ناخالص داخلی آلمان در سال جاری را پیش بینی کرده اند  و انتظار می رود اقتصاد این کشور در سال 2024 تا 0.2 درصد رشد کند. اقتصاددانان همچنین پیش‌بینی رشد تولید ناخالص داخلی خود را برای سال 2025 از 1.1 درصد قبلی به 0.5 درصد کاهش دادند.


منبع: GMK
ترجمه: مونا تابان شمال

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ ۱۰:۴۶
تعداد بازدید : ۱۹۱
کد خبر : ۷۰,۸۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید