به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تصمیم گیری در مورد تصاحب نیپون استیل تا سال 2025 به تعویق افتاد

تصمیم گیری در مورد تصاحب نیپون استیل تا سال 2025 به تعویق افتاد

 

پایگاه خبری فولاد ایران- جو بایدن پس از به تعویق انداختن تصمیم گیری در مورد تصرف پیشنهادی نیپون استیل برای حداقل 90 روز، می تواند آینده فولاد ایالات متحده را در یکی از آخرین اقدامات خود به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده تعیین کند.
به گزارش فولاد ایران، کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده (CFIUS) در حال انجام تحقیقاتی است برای تعیین اینکه آیا پیشنهاد 14.9 میلیارد دلاری باید به دلایل امنیت ملی مسدود شود یا خیر. ، رئیس جمهور بایدن 15 روز فرصت خواهد داشت تا تصمیم بگیرد که آیا تصاحب شرکت ژاپنی را مسدود کند یا خیر.
با این حال، گزارش‌های فایننشال تایمز، نیویورک تایمز و واشنگتن پست نشان داد که رئیس‌جمهور موافقت کرده است که به نیپون استیل اجازه دهد پرونده خود را مجدداً به CFIUS ارسال کند. این تمدید 90 روزه ملاحظات کمیته را فعال می کند و هر گونه تصمیمی را قبل از ژانویه - درست چند روز قبل از تحلیف رئیس جمهور بعدی ایالات متحده - بعید می سازد.
نامزد دموکرات ریاست جمهوری، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه، هر دو با مالکیت خارجی فولاد ایالات متحده مخالفند. تمایل به نگه داشتن شرکت در دست ایالات متحده - که به شدت توسط اتحادیه کارگران فولاد متحد استدلال می شود - می تواند به طور قابل توجهی بر زنجیره تامین ایالات متحده تأثیر بگذارد.
با این حال، در پس زمینه این موضع حمایت گرایانه، دیوید بوریت، مدیر اجرایی فولاد ایالات متحده، اصرار دارد که مالکیت خارجی سومین فولادساز بزرگ کشور، "امنیت ملی، امنیت اقتصادی و امنیت شغلی" را تقویت می کند.


منبع: Mepsinternational

۷ مهر ۱۴۰۳ ۱۴:۰۱
تعداد بازدید : ۵۱
کد خبر : ۷۱,۰۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید