به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

آیا بازار کار ایالات متحده کاهش بیشتری خواهد داشت؟

پایگاه خبری فولاد ایران- انتظار می رود که استخدام در ایالات متحده دوباره در ماه ژوئیه کاهش یابد، که می تواند به فدرال رزرو کمک کند تا نرخ بهره را در پاییز امسال تغییر ندهد. وزارت کار روز جمعه گزارش داد که ایالات متحده در ماه جولای 184000 شغل ایجاد کرده است که کمتر از 209000 شغل در ژوئن است. انتظار می رود نرخ بیکاری در 3.6 درصد ثابت بماند، در حالی که احتمال دارد میانگین درآمد ساعتی ماهانه ماهانه از 0.4 درصد در ماه قبل به 0.3 درصد کاهش یابد.
با وجود اینکه فدرال رزرو نرخ بهره را به بالاترین سطح در 22 سال اخیر رسانده است، به گزارش فولاد ایران، اشتغال ایالات متحده امسال انعطاف پذیر باقی مانده است. اما پس از ماه‌ها گزارش‌های بی‌نظیر، استخدام در ژوئن بیش از حد انتظار کاهش یافت. سرمایه گذاران و اقتصاددانان به دقت زیر نظر خواهند داشت تا ببینند آیا این کاهش رشد ادامه دارد یا خیر. فدرال رزرو همچنین به دنبال آمار اشتغال خواهد بود. بانک مرکزی آمریکا این هفته نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش داد و به محدوده 5.25 تا 5 درصد رساند. معامله گران در مورد اینکه آیا این آخرین افزایش چرخه خواهد بود یا خیر، اختلاف نظر دارند، و رئیس جی پاول در جلسه این هفته به صراحت اعلام کرد که فدرال رزرو هنوز تصمیم نگرفته است که کمیته نرخ بهره را دوباره در سپتامبر افزایش دهد یا خیر.
یک گزارش قوی در این ماه می‌تواند به موارد افزایش بیشتر کمک کند، در حالی که یک گزارش ضعیف باعث کاهش اعتقاد در مورد سخت‌تر شدن بیشتر خواهد شد.


منبع: فایننشال تایمز

۹ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۳۹
تعداد بازدید : ۳۷۴
کد خبر : ۶۶,۴۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید