به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

آیا ایالات متحده از رکود اقتصادی جلوگیری می کند؟

پایگاه خبری فولاد ایران- ادعای عدم رکود در ایالات متحده در حال شکل گیری است، اما برخی در وال استریت نسبت به اعتماد بیش از حد در این مورد هشدار می دهند.
انبوهی از داده ها در هفته های اخیر به یک اقتصاد قوی و در عین حال خنک کننده اشاره کرده است و این امیدواری را در میان سرمایه‌گذاران افزایش داده است که با وجود سرعت فدرال رزرو در افزایش نرخ بهره، ایالات متحده می‌تواند از رکود اقتصادی جلوگیری کند.
به گزارش 
فولاد ایران، اقتصاددانان بانک آمریکا در یادداشت اخیر خود گفته اند که انتظار دارند رشد اقتصادی در سه ماهه آینده و با افزایش تدریجی بیکاری ادامه یابد.
اقتصاددانان بانک آمریکا به رهبری مایکل گپن در این گزارش نوشتند: «بازبینی‌های ما نشان می‌دهد که دیگر انتظار یک رکود خفیف را نداریم و در عوض، فکر می‌کنیم که اقتصاد ممکن است بتواند از این رکود عبور کند.»
گزارش مشاغل جولای دلیل بیشتری برای خوش بینی وال استریت به فرود نرم یا سناریویی است که در آن تورم به هدف 2 درصدی فدرال رزرو بدون رکود یا رکود شدید اقتصادی کاهش می یابد. اقتصاد ایالات متحده در ماه جولای تنها 187000 شغل ایجاد کرد.
اقتصاددان ارشد آمریکایی جی پی مورگان چیس روز جمعه گفت که دیگر انتظار رکود اقتصادی در سال جاری را ندارد.
مایکل فروولی در یادداشتی که روز جمعه پس از گزارش مشاغل منتشر شد، گفت که پیش‌بینی‌ها برای داده‌های سه‌ماهه سوم نشان می‌دهد که اقتصاد "با سرعتی سالم در حال گسترش است.
با این حال، برخی از سرمایه گذاران معتقدند که اقتصاد ایالات متحده ممکن است در اواخر سال جاری وارد رکود شود.


منبع: CNN

۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۱
تعداد بازدید : ۴۱۸
کد خبر : ۶۶,۵۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید