به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

معنی گزارش مشاغل آگوست برای فدرال رزرو چیست؟

پایگاه خبری فولاد ایران-با توجه به چندین شاخص اقتصادی که در این هفته منتشر شد، بازار کار ایالات متحده که برای مدت طولانی قوی بود، همچنان در حال کاهش است. این نشان دهنده پیشرفت فدرال رزرو است که به دنبال خنک تر کردن بازار کار و کاهش کلی تقاضا برای شکست دادن تورم است.
جروم پاول، رئیس فدرال رزرو هفته گذشته گفت که بانک مرکزی باید برای یک دوره پایدار شاهد رشد کمتر مشاغل باشد تا مطمئن شود که تورم در مسیر 2 درصدی نرخ تورم اعلام شده فدرال رزرو است. او هشدار داد که شواهدی از "رشد دائمی بالاتر از روند" می تواند منجر به "سخت تر شدن بیشتر سیاست پولی" - یا به عبارت ساده تر، افزایش نرخ بیشتر شود.
به گزارش
فولاد ایران، نشانه‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد بازار کار به تضعیف خود ادامه داده و انتظار می‌رود این روند تا حد زیادی در ماه‌های آینده ادامه یابد.
اداره آمار کار روز جمعه گزارش داد که نرخ بیکاری در ماه اوت از 3.5 درصد در ماه جولای به 3.8 درصد افزایش یافته است. افزایش بیکاری برای آمریکایی ها خبر بدی است، اما برای فدرال رزرو به اين معنی است که مقداری تقاضا از اقتصاد حذف شده است و به کاهش فشار قیمت ها کمک می کند. تقاضای قوی معمولاً کارفرمایان را وادار می کند تا کارکنان خود را برای برآورده کردن این تقاضا افزایش دهند، که می تواند به این معنی باشد که آنها دستمزدهای بالاتری را برای جذب استعدادها ارائه می دهند. این هزینه های بالاتر می تواند به مصرف کنندگان آمریکایی منتقل شود.
گزارش مشاغل آگوست نشان داد که میانگین درآمد ساعتی با سرعت ماهانه فقط 0.2 یا 4.3 درصد در سال افزایش یافته است. در ماه جولای، این اعداد به ترتیب 0.4 درصد و 4.4 درصد بودند.
وزارت کار در اوایل این هفته اعلام کرد، فرصت‌های شغلی در ماه جولای برای اولین بار از مارس 2021 به زیر 9 میلیون نفر رسید و میزان افرادی که ترک می‌کردند به سطح قبل از همه‌گیری بازگشت.
در اوایل این هفته، وزارت بازرگانی گزارش داد که رشد اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه دوم با سرعت کمتری نسبت به تخمین قبلی، عمدتاً به دلیل تجدید نظر نزولی بزرگ در سرمایه گذاری تجاری است. اما مخارج مصرف‌کننده، موتور اصلی اقتصاد ایالات متحده، در ماه جولای 0.8 درصد افزایش یافت که قوی‌ترین افزایش هزینه‌های ماهانه از ژانویه است.
با این حال، به نظر می‌رسد که داده‌های اقتصادی این هفته نشان‌دهنده تعدیل کافی برای فدرال رزرو برای توقف نرخ بهره در اواخر این ماه را نشان می‌دهد. نرخ بهره در حال حاضر به بالاترین سطح خود در 22 سال اخیر رسیده است.


منبع: CNN

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۳۰
تعداد بازدید : ۳۳۸
کد خبر : ۶۶,۸۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید