به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

مشکل خودروهای برقی نه به دلیل برقی بودن

پایگاه خبری فولاد ایران- بر اساس آخرین بررسی سالانه  Consumer Reports، خودروهای الکتریکی 79 درصد بیشتر از سایر خودروها مشکل دارند، اما این مشکلات واقعاً به این دلیل نیست که آنها الکتریکی هستند.
مشکلات به این دلیل به وجود می‌آیند که خودروهای الکتریکی عمدتاً مدل‌های جدید هستند و مدل‌های خودرویی که اخیراً معرفی شده‌اند، مشکلات بیشتری دارند.
به گزارش فولاد ایران، خودروهای الکتریکی معمولاً مدل‌های با قیمت بالاتری با ویژگی‌های فناوری پیچیده‌تر، از سنسورهای ایمنی اضافی گرفته تا گجت‌های بیشتر هستند. همه این ویژگی‌های فانتزی فرصت‌های بیشتری را برای اشتباه کردن فراهم می‌کنند.
مالکان خودروهای برقی مشکلات باتری و شارژ را نیز گزارش می‌کنند، اما این هنوز هم تا حد زیادی نتیجه جدید بودن این خودروها است. این طور نیست که این فناوری ذاتاً مشکل ساز باشد.
جیک فیشر، مدیر مرکز تست خودروهای برقی می‌گوید: «اگر همه سازندگان برای 100 سال ماشین‌های الکتریکی می‌ساختند و ناگهان یکی از آنها تصمیم می‌گرفت یک موتور احتراق داخلی با گیربکس بسازد، با مشکلاتی مواجه می‌شد.»
فیشر می‌گوید: «یکی از دلایلی که هیبریدی‌ها بسیار قابل اعتماد هستند این است که از خودروسازان قابل اعتمادی مانند تویوتا و هوندا، هیونداي، کیا تولید می‌شوند.»


منبع: CNN

۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۷
تعداد بازدید : ۲۹۵
کد خبر : ۶۷,۹۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید