به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش تولید صنعتی ایالات متحده پس از رکود زمستانی

پایگاه خبری فولاد ایران- تولید صنعتی ایالات متحده در ماه فوریه به سختی افزایش یافت زیرا هوای ملایم تر تقاضای برق را کاهش داد اما باعث بازگشت سریع در تولید کارخانه شد. آمارهای فدرال رزرو نشان داد که در حالی که تولید در ماه گذشته 0.8 درصد جهش کرد، کاهش 1.1 درصدی در ژانویه به دلیل شرایط آب و هوایی سخت زمستان بوده است.
گزارش فدرال رزرو نشان داد که تولید برق 7.5 درصد کاهش یافته است، در حالی که تولید معدن 2.2 درصد، که هردو پس از رکود مرتبط با آب و هوا در ژانویه افزایش یافته است.
به گزارش 
فولاد ایران، علیرغم افزایش در ماه فوریه، تولید کارخانه نسبت به ماه مشابه سال قبل 0.7 درصد کاهش یافت که نشان دهنده ضعف طولانی مدت این بخش است. داده های جداگانه روز جمعه نشان داد که فعالیت تولیدی در ایالت نیویورک در این ماه بیش از حد انتظار کاهش یافته است زیرا سفارشات، محموله ها و اشتغال ضعیف شده است.
ارقام دولتی در روز پنجشنبه نشان داد که فروش خرده فروشی در ماه فوریه پس از یک عقب نشینی بزرگ در ابتدای سال، نسبتاً افزایش یافته است.
کاهش خریدهای ژانویه بالاترین نسبت موجودی به فروش را در خرده‌فروشان از ماه مه 2020 ایجاد کرد. مصرف‌کننده آمریکایی محدودتر، در ارتباط با تقاضای ضعیف جهانی، خطر محدود کردن تولید کارخانه را به دنبال دارد. اما افزایش تولید در ماه فوریه منعکس کننده بهبود ماشین آلات، وسایل نقلیه موتوری و تجهیزات الکتریکی است. با این حال، تولید کالاهای مصرفی با کاهش تقاضای انرژی 1.4 درصد کاهش یافت. تولید تجهیزات تجاری 1.7 درصد افزایش یافت که بیشترین میزان در دو سال گذشته بود.
استفاده از ظرفیت در کارخانه ها، معیاری برای بازده بالقوه استفاده شده، به 77 درصد افزایش یافت. نرخ کل بهره برداری صنعتی بدون تغییر در 78.3 درصد بود.


منبع: بلومبرگ

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۱
تعداد بازدید : ۸۹
کد خبر : ۶۹,۳۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید