به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ناسازگاری خودروهای هیبریدی و الکتریکی

پایگاه خبری فولاد ایران – نویسندگان تجاری و خودروسازان آهنگ خود را تغییر داده اند. پیش از این، خودروهای هیبریدی ظاهراً یک بن بست فناوری بودند و جایی برای رفتن نداشتند. وسایل نقلیه الکتریکیEVs  که آینده را نشان می دهند، به زودی این "خورنده های بنرین" را نیز از کار خواهند انداخت. اما اکنون، گسترش سهم بازار کسب و کار خودروهای برقی شروع به لکنت کرده است، احتمالاً به این دلیل که خریداران نگران کمبود ایستگاه‌های شارژ هستند، موضوعی که قبلا به آن پرداخته ایم.
به گزارش فولاد ایران، ارقام اخیر نشان می دهد که فروش خودروهای هیبریدی و پلاگین هیبریدی اکنون از خودروهای برقی در ایالات متحده فراتر رفته است. تولیدکنندگان بنزین ممکن است احساس بهتری داشته باشند زیرا هیبریدی ها بنزین مصرف می کنند و کمتر از سه دقیقه طول می‌کشد تا باک بنزین خودرو را پر کنند و بیش از 300 مایل برد داشته باشند که یک مزیت بزرگ نسبت به خودروهای برقی است.
حالا مشکل اینجاست. ایستگاه‌های شارژ EV به ترافیک بیشتری نیاز دارند تا به حالت عادی برسند. اگر خریداران بالقوه خودروهای برقی به جای آن خودروهای هیبریدی را انتخاب کنند، ترافیک کافی ایجاد نخواهد شد و شرکت‌های شارژر از نصب‌های جدید عقب‌ نشینی خواهند کرد، که باعث می‌شود خریداران بالقوه EV دچار شک شوند. هر هیبریدی که فروخته می شود نشان دهنده یک مشتری بالقوه از دست رفته در شبکه شارژ برای حداقل 3-5 سال است. بدون یک شبکه شارژ مناسب و بادوام، خودروهای برقی می‌توانند عمدتاً به عنوان یک وسیله نقلیه ناوگان شهری، یعنی تاکسی‌ها، و نه خیلی بیشتر، حداقل تا زمانی که فناوری باتری بهبود یابد، به پایان برسد. فروش قوی هیبریدی می تواند چشم انداز مشاغل شارژر را کاهش دهد.
توماس ادیسون و جوزف سوان هر دو ادعا می کنند که لامپ رشته ای را تقریبا در یک زمان اختراع کرده اند. سوان یک لامپ اختراع کرد. ادیسون یک سیستم روشنایی و قدرت را اختراع کرد. نام ادیسون را همه می دانند. کمتر کسی سوان را به یاد می آورد. اگر تولیدکنندگان خودرو، یا دولت، یا شرکت‌های برق از زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمات رسانی به بازار خودروهای برقی پشتیبانی نکنند و مشتریان نتوانند آزادانه بین خودروهای برقی و هیبریدی انتخاب کنند، بازار خودروهای برقی ممکن است از بین برود. فروشندگان بنزین ممکن است تصور کنند که یک باک بنزین نیمه پر بهتر از هیچ است زیرا نگران چشم انداز فروش آینده خود هستند. اما این شرکت‌های برقی هستند که می‌توانند با این نوع مصالحه‌های تکنولوژیک در مسیر طولانی برقی‌سازی، 30 درصد افزایش فروش را از دست بدهند.


منبع: Oilprice

۵ خرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۴۷
تعداد بازدید : ۱۹۱
کد خبر : ۶۹,۶۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید