به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نوآوری چین در ساخت موتور خودروهای برقی

پایگاه خبری فولاد ایران- GAC Motor، یکی از خودروسازان برجسته چین، مسیر توسعه خودروهای برقی را دنبال می‌کند و با تولید موتور Quark Electric Drive 2.0 خود به سطح جدیدی در این زمینه رسیده است. هدف این موتور جدید با کارایی بالا، افزایش تراکم و مسافت پیموده شده خودروهای الکتریکی تا 50 کیلومتر دیگر (31 مایل) بدون باتری ذخیره کمکی است.
این فناوری پیشرو قرار است مسافت پیموده‌ای را در بازار خودروهای برقی تقویت کند، زیرا در مقایسه با سیستم‌های باتری فعلی در خودروهای الکتریکی مقرون‌به‌صرفه، کارآمد و قدرتمند است.
به گزارش فولاد ایران، بزرگترین مزیت Quark Electric Drive 2.0 توانایی آن برای افزایش برد یک خودروی الکتریکی تا 50 کیلومتر بدون تغییر اندازه باتری است. این یک راهکار جالب برای خودروسازانی ایجاد می کند که به دنبال افزایش برد هستند در حالی که نیازی به ارتقاء باتری در این فرآیند ندارند، چیزی که می تواند هزینه قابل توجهی را به خودرو اضافه کند.
GAC بیان می‌کند که چنین پیشرفت‌هایی می‌تواند مصرف برق را تا 90 میلیارد کیلووات ساعت در هر سال کاهش دهد.
GAC همچنین نسل جدیدی از شاسی دیجیتال هوشمند را معرفی کرده است تا به عنوان یک همراه سازگار با موتور جدید عمل کند. این شاسی دیجیتال هوشمند دارای فناوری های جدیدی مانند فرمان چرخ های عقب است که اجازه می دهد تا وسیله نقلیه با زاویه 40٪ کمتر از یک ماشین معمولی بچرخد، بنابراین یک دایره چرخشی به آن می دهد که مخصوصاً هنگام چرخش در فضاهای کوچک مفید است.


منبع: ecoticias.com

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ۱۲:۴۵
تعداد بازدید : ۱۸۸
کد خبر : ۷۰,۹۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید