به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

صنعت ساخت و ساز ایالات متحده برای کاهش نرخ بهره آماده می شود

پایگاه خبری فولاد ایران- صنعت ساخت و ساز ایالات متحده در حال حاضر خود را در وضعیتی نامطمئن و در عین حال امیدوارکننده می بیند. بیش از یک سال است که نرخ‌های بهره بالا تعیین‌شده توسط فدرال رزرو بر این بخش سایه افکنده است، پروژه‌های مسکونی و تجاری جدید را کاهش داده و توسعه‌دهندگان را به حاشیه رانده است. با این حال، پیش‌بینی کاهش نرخ‌ها - که پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم سال 2024 آغاز شود - اخیراً موجی از آماده‌سازی در سراسر صنعت را برانگیخته است.
به گزارش فولاد ایران، در 18 ماه گذشته، هزینه های بالای استقراض، سرعت ساخت و ساز ایالات متحده را کاهش داده است. از آنجایی که نرخ بالای وام مسکن خریداران را منصرف کرده، توسعه‌دهندگان که با هزینه‌های سرسام‌آور تامین مالی مواجه شدند و به‌طور قابل توجهی پروژه‌ها را کاهش دادند. در واقع، هزینه های ساخت و ساز برای اولین بار در بیش از یک سال در اواسط سال 2024 کاهش یافت که نشان دهنده کندی روزافزون در سراسر صنعت است.
تغییر استراتژی فدرال رزرو
صنعت ساخت‌وساز در حال تنظیم استراتژی خود با توجه به سیگنال‌های مقامات فدرال رزرو مبنی بر شروع کاهش نرخ بهره تا اواخر سال 2024 است. سازندگان در حال آماده شدن برای سود بردن از کاهش نرخ استقراض هستند که می‌تواند بار دیگر تقاضا برای املاک مسکونی و تجاری را افزایش دهد.
تصمیم فدرال رزرو برای شروع کاهش نرخ بهره بخش ساخت و ساز را از چندین جهت تحت تاثیر قرار می دهد. اول، توسعه دهندگان به راحتی می توانند پروژه های جدید را با کاهش هزینه های وام تامین کنند. بنابراین، ساختمان‌های مسکونی و تجاری احتمالاً شاهد رونق مجدد خواهند بود، به‌ویژه در صنعت مسکن، که به‌طور قابل‌توجهی تحت نرخ‌های بالا وام‌گیری متضرر شده است.
همچنین، نرخ های بهره پایین در بازار املاک تجاری، وام گرفتن را برای شرکت هایی که مایل به رشد یا بازسازی املاک و مستغلات هستند، کم هزینه تر می کند. این امر بازار ساختمان‌های تجاری، مراکز خرید و سایت‌های صنعتی را احیا می‌کند و برخی از کاهش‌هایی که در ماه‌های اخیر مشاهده شده را معکوس می‌کند. با این حال، در حالی که کاهش نرخ بهره بدون شک تأثیر مثبتی خواهد داشت، بهبود ممکن است فوری نباشد.


منبع: Oilprice

۸ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : ۷۴
کد خبر : ۷۱,۰۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید