به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

دادگاه رسیدگی به اتهامات ترامپ پیش از برگزاری انتخابات

پایگاه خبری فولاد ایران- اکنون چرخه سیاسی 2024 فرا می رسد. پرزیدنت بایدن و رئیس جمهور سابق ترامپ در حال آماده شدن برای بازی در میدانی هستند که اکثر آمریکایی ها علاقه ای به دیدن آن ندارند. این بدان معناست که چشم ها به معاون رئیس جمهور، کامالا هریس نیز خواهد بود. از آنجایی که آقای بایدن مسن ترین رئیس جمهور تاریخ است و در دومین مراسم تحلیف خود 82 ساله خواهد شد، رأی دهندگان خانم هریس را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار خواهند داد.
به گزارش فولاد ایران، برای اولین بار در سیاست ریاست جمهوری، اقدام در دادگاه بیش از رویدادهای مبارزات انتخاباتی جلب توجه می کند و ممکن است تعیین کننده تر باشد. آقای ترامپ، اولین رئیس‌جمهور یا رئیس‌جمهوری سابق که تاکنون متهم شده است، با ۹۱ فقره جرم در چهار پرونده و چهار حوزه قضایی مواجه است. در شهر فولتون، جورجیا، جایی که او به دلیل تلاش‌هایش برای براندازی انتخابات 2020 متهم است، محاکمه از تلویزیون به صورت زنده پخش خواهد شد.
فانی ویلیس، دادستان منطقه فولتون، یکی از مهم ترین بازیگران سیاست آمریکا در سال 2024، در کنار جک اسمیت، بازرس ویژه ای که ترامپ را متهم به پنهان کاری اسناد طبقه بندی شده در فلوریدا و تلاش برای سرنگونی دموکراسی در واشنگتن دی سی می کند، علیه ترامپ در دادگاه حاضر خواهد بود.
تبرئه ها در این پرونده ها می تواند به بازگشت آقای ترامپ به کاخ سفید کمک کند، اما مطمئن نیستیم که محکومیت ها مانع از ورود به کاخ سفید شوند. این بستگی به این دارد که آقای ترامپ چقدر در پیروزی بر دادستان ها و خود سیستم حقوقی موفق باشد.


منبع: اکونومیست

۱۲ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۲۳۰
کد خبر : ۶۸,۲۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید