به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

صنعت نفت بریتانیا نیازمند سرمایه گذاری و حمایت سیاسی

پایگاه خبری فولاد ایران- اگر سرمایه گذاری هایی به ارزش 25 میلیارد دلار (20 میلیارد پوند) برای این منظور به کار گرفته شود، بریتانیا می تواند در سال 2030 30 درصد بیشتر از آنچه قبلاً انتظار می رفت از دریای شمال نفت تولید کند.
این بر اساس گفته شرکت Offshore Energies UK، است. گروه صنعتی که اوایل امروز گزارش اقتصاد و مردم خود را در سال 2024 منتشر کرد. در این گزارش، این مقام همچنین گفت که با حمایت سیاسی صحیح سرمایه گذاری در آنچه انرژی فراساحلی می نامد می تواند از 16.5 میلیارد دلار در سال 2023 به بیش از 25 میلیارد دلار افزایش یابد،
انرژی فراساحلی که OEUK درباره آن صحبت کرد شامل نفت و گاز، هیدروژن، جذب کربن و نیروی بادی دریایی بود.
Offshore Energies UK گفت: "با سیاست حمایتی، صنعت می تواند ارزش اقتصادی پایدار ارائه دهد، ظرفیت زنجیره تامین را افزایش دهد، مشاغل را حفظ کند، امنیت انرژی را ارائه دهد، همه اینها در عین تحقق اهداف آب و هوایی ما است."
به گزارش فولاد ایران، بریتانیا در حال حاضر حدود 1.2 میلیون بشکه معادل نفت تولید می‌کند، اما طبق پیش‌بینی‌های اداره انتقال دریای شمال، این میزان تا سال 2030 به شدت کاهش خواهد یافت و به 700000 بشکه در روز می‌رسد.
بر اساس گزارش Offshore Energies UK، در صورت ادامه سرمایه گذاری در صنعت، کاهش تا 900000 بشکه در روز کاهش می یابد که 30 درصد افزایش نسبت به برآوردهای فعلی را نشان می دهد. با این حال، برای تحقق آن، اپراتورهای نفت و گاز در دریای شمال به کمک دولت نیاز دارند.
با این حال، اگر دولت بعدی حزب کارگر باشد، بعید به نظر می رسد که این را به دست بیاورند، که به نظر می رسد طبق نظرسنجی های اخیر که "انقراض سیاسی" را برای محافظه کاران پیش بینی کرده بود، چنین است.
از سوی دیگر، حزب کارگر قصد دارد در صورت کسب رای، مالیات ها را برای صنعت افزایش دهد و همچنین به رای دهندگان خود قول داده است که مجوزهای جدید اکتشاف را لغو کند.


منبع: Oilprice

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۵۳
تعداد بازدید : ۱۹۵
کد خبر : ۶۹,۸۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید